بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سخنی از سر مهر با مخاطبین مهربادرود


درودی دیگر به مخاطبین گرام


تارنگار بادرود،سرزمین مهر ومیترا، در آمرداد1387 فعالیت رسانه ی وخبری خود را آغاز کرد. در این راه پر مخاطره بس تشویق ها وترغیبها همراهمان بود وبسی نیش وکنایه ها ، که همه را به احترام مردمی که هم انتقاد وهم تشویق جزء ابتدائی ترین حقشان است را بدل وجان خریداریم.

اما چند نکته:

-از همکاران وبلاگ نویسی که بدون ذکر منبع اقدام به کپی اخبار این وبلاگ میکنند سخت گله مندیم . ازیرا که برخی دوستان حتا منابع ذکر شده را حذف میکنند که بسی بدتر. فلذا درراستای احترام به نوشتاری مجازی امیدواریم همکاران محترم در درج منبع مطالب این وبلاگ وهمه وبلاگها رعایت انصاف را بدارند.

-سفرنامه هائی که توسط اینجانب در این تارنگار درج میگردد معمولأ با استقبال گسترده هموطنان مواجه گردیده وخیلیها از درج این مطالب خرسندن،گرچه عده ای هم منتقدند که چرا مباحث شخصی وارد تارنگار گردیده که باید عرض کنم بیشتر معرفی مناطق کشورمان است تا معرفی شخص بنده. در ضمن خیلی از این سفرها در سالهای گذشته اتفاق افتاده که به تدریج در این تارنگار به اقتباس از تارنگار باد صبا کپی ودرج میگردند.

-  لازم است حال که تب وتاب جشنواره انار فروکش کرد از همه دست اندرکاران جشنواره بویژه شهردار واعضای شورا تشکری جانانه بنمایم که انصافأ امسال شاهد جشنواره ای بسیار زیبا بودیم. لازم است از بخشدار محترم، اداره ارشاد، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی،دفتر نماینده محترم،گروه پرهام فیلم وهمه شخصیتهای حقیقی وحقوقی بویژه دکتر محققی ودکتر رهگشا ودکتر باغبانیان وهمه بانیان این جشن و شادی سپاسگزاری نمایم.امیدوارم از هم اکنون برای جشنواره هشتم انار بادرود برنامه ریزی گردد تا اندک مشکلات پیش رو نیز مرتفع گردند.

-مثل گذشته انتظار داریم با پیشنهادات ونظرات سازنده خویش ما را در این امر خطیر اطلاع رسانی یاری فرمائید.

 بدرود

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه محل شهید پروینی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

باعرض سلام .بنده حقیر یکی از بازدید کنندگان این سایت هستم اما چند نظر دارم که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد..1از اقایان یا خانمان برجسته بخش بادرود که در راس کار یا برشی برای کار دارن در سایت مطالبی بگذارید 2از کارهای شورای شهر بخش بادرود نماینده شهربادرود بیشتر اطلاع رسانی کنی حتی کارهای غیر معقول مثل پارتی بازیهایشان 3از ورزش بادرود4از کارهای بخشدار بومی گزارش تهیه کنید 5از ماموریتهای پلیس انتظامی شهر بادرود بد از اتمام کارشون6معرفی قهرمانان مدال اور و نخبه شهر بادرود 7دردلهای ورشکار پیشکسوت و در حال حاضر بادرود که میتونین باچند بار رفتن به چمن یا سالنهای ورزشی بفهمید8از درد دل کشاورزان بادرود9وخیلی چیزای دیگه...کهباتوجه به پیگیریای شما میونم انجام پذیر است ..باتشکر از شما اقای صولتیان

درودبرشما،به دیده منت،سپاس

طرفدار سایت مهر شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

با گذشت زمان برمن و بر خیلی از بادرودیها ثابت شده دلسوز بادرودی و مشکلات را بدون رودربایستی وترس میگی قذر شناس خدمات قبلی ها هستی گاهی از لحاظ سیاسی و به شکل طرفداری از قدرت به آف ساید میزنی
سعی کن آزاده باشی
از زحماتت ممنونم

پیشنهاد شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام پیشنهاد میشود حال بعد از کاهش تب و تاب جشنواره انار جلسه ای توسط شورا وشهرداری تشکیل و درباره نقاط مثبت و ضعف برنامه های امسال بحث و بررسی شود متاسفانه مشکلاتی سطحی در این جشنواره به چشم می خورد که هر سال هم تکرار می شود اگر جناب فرماندار و مسئولین هم در این جلسه حضور داشته باشند که چه بهتر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد