بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بارش باران بادرود 8 برابر سال قبل

امسال بارش رحمت واسعه الهی هم در اواخر دومین ماه پائیز چه خوب وزیبا شروع شد.بارش باران این چند روزه 33 میلیمتر بوده که نسبت به سال زراعی گذشته مشابه 8 برابر شده است . از ابتدای پائیز سال گذشته تا اول آذر تنها 4 میلیمتر بارندگی بود که امسال در همین زمان تا به امروز 33 میلمتر بارندگی بوده است.

بارش باران که از شامگاه روز سه شنبه 28 آبان آغاز شد تا صبح روز آدینه ادامه داشت. ایزد بزرگ را سپاسگزاریم از این همه نعمت

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

.

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم، این یعنی من هنوز زنده ام .

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار میشوم، این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم .

خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم
این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است .

خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است .
این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند .

خدا را شکر که مالیات می پردازم، این یعنی شغل و درآمدی دارم و بیکار نیستم .

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند، این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم .

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم، این یعنی توان سخت کار کردن را دارم .

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم، این یعنی من خانه ای دارم .

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم .
این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن .

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم، این یعنی من توانائی شنیدن دارم .

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم، این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم .

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند
این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم .

خدا را شکر . . خدا را شکر . . . خدا را شکر . . .که باران این نعمت واسع را به ما عرضه کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد