بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

نام زیبای بادرود در مدارک دانشگاهی آزاد


رییس دانشگاه آزاد واحد بادرود گفت: نخستین گروه از دانشجویان رشته مهندسی برق قدرت در مقطع کارشناسی که از مهر ماه سال ۱۳۹۰ وارد دانشگاه ازاد شده بودند، فارغ التحصیل شدند.

 

 محققی از اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد واحد بادرود خبر داد و گفت اولین گروه از دانشجویان رشته مهندسی برق قدرت در مقطع کارشناسی که از مهر ماه سال ۱۳۹۰ وارد دانشگاه شده بودند ، رسما فارغ التحصیل شدند.

وی افزود: هم اکنون در این دانشگاه پنج رشته کارشناسی از جمله مهندسی برق قدرت، تاسیسات حرارتی وبرودتی، نقشه کشی، طراحی صنعتی و مهندسی برق وجود دارد.
رییس دانشگاه آزاد واحد بادرود گفت: از بهمن ماه سال جاری رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار نیز به سایر رشته های موجود اضافه خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: برای کمک به دانشجویان بی بضاعت وکم بضاعت وام ۲۲۰ میلیون تومانی بلند مدت بدون بهره به ۴۰۳ نفر از دانشجویان در حال تحصیل اعطا شده است که این رقم حدود ۶۵ درصد از کل دانشجویان را در بر می گیرد.

محققی بیان داشت: برای اولین مرتبه تعداد ۱۱ مدرک فارغ التحصیلی با نام دانشگاه آزاد واحد بادرود توسط مسوولان صادر شد.به گفته وی پیش از این مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان منطقه به نام دانشگاه ازاد واحد کاشان صادر می‌شد

نظرات 4 + ارسال نظر
صالح پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

تذکر آیت الله مکارم شیرازی به منتقدان توافق ژنو
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: برخی که در گوشه و کنار ناآگاهانه درباره توافق‌نامه ژنو موضع‌گیری می‌کنند و می‌گویند این کار مورد تایید رهبری نبوده است؛ باید بدانند که رهبر معظم انقلاب آن را تایید کرده‌اند .
به گزارش بولتن نیوز، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود، با اشاره به توافق نامه ایران با گروه 1+5 اظهار کرد :غربی‌ها در قالب این توافق‌نامه حق هسته‌ای ایران را به رسمیت شناختند؛ البته این قرارداد ایده‌آل ما نیست، اما در شرایط فعلی تنها راه بوده است ..

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها، یادآور شد: کسانی که اظهارنظر می‌کنند باید با توجه به شرایط داخل و خارج سخن بگویند.
این مرجع تقلید با بیان این‌که «از همان زمان انتخابات ریاست جمهوری، روی این گفتگوها مطالعه شده است» تاکید کرد: بر روی این مذاکرات سه ماه مطالعه صورت گرفته است و این گونه نبوده که وزیر خارجه رفته باشد و این تفاهم‌نامه را امضا کند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که «مذاکرات ژنو و توافق ‌نامه مورد تایید مقام معظم رهبری است» افزود: برخی در گوشه و کنار ناآگاهانه موضع‌گیری می‌کنند و می‌گویند این کار مورد تایید رهبری نبوده است؛ باید بدانند که رهبر معظم انقلاب آن را تایید کرده و کسانی که این گونه اظهار نظر می‌کنند حتما نظر ایشان را مطالعه نکرده‌اند .

این مرجع تقلید همچنین ابراز امیدواری کرد که نتایج این توافق نامه عاید کشور شود .آمریکا و اروپا هم بر سر عقل بیایند و بدانند که ناآرام کردن منطقه به نفع هیچ کس نیست

صالح پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از تلاش های تیم مذاکره کننده ایران قدردانی کرد.

این مرجع تقلید گفت: تیم مذاکره کننده در مذاکرات اخیر تلاش بسیاری کردند و ما از تلاش های آنها سپاسگذاری می کنیم، اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند همواره باید در سیاست خارجی بر اساس عزت، حکمت و مصلحت حرکت کنیم و در شرایط کنونی نیز ایشان نرمش قهرمانانه را مورد تاکید قرار دادند.

آیت الله نوری همدانی گفت: نباید تصور شود با این توافق که کار تمام است و باید همواره در برابر مخالفان و دشمنان بیدار باشیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم

ولایتی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

نماینده ولی فقیه در سپاه: نباید اجازه می دادیم در دولت قبل خزانه خالی شود
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما نباید اجازه می دادیم در دولت دهم بیت المال حیف و میل و خزانه خالی شود .
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، خاطرنشان کرد: کشوری که درحال جنگ با قلدرترین قدرتهای جهان است نباید روزی 80 میلیون لیتر بنزین مصرف کند.
مقاومت و اراده ملت ایران و لطف الهی و درایت شجاعانه و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری نیز در موفقیت های اخیر نقش تعیین کننده ای داشته است .
وی با بیان آنکه ایران از طرف های حاضر در مذاکرات ژنو سه درخواست مهم در عرصه هسته ای داشت، اظهار داشت: انتظار اول ما توافق این گروه 5+1 با غنی سازی 3.5 تا 5 درصدی برای مصارف صلح آمیز هسته ای بود .
وی گفت: موضوع دیگری که ایران بشدت پیگیری می کند انجام فعالیت های هسته ای در چارچوب مقررات بین المللی و آژانس است .

سعیدی با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته های ایران در بحث هسته ای دستیابی به سوخت رآکتور اتمی و نیروگاه بوشهر توسط کشورهای دارای فناوری هسته ای است، اظهار داشت: ما از ابتدا هم به دنبال غنی سازی 20 درصدی نبودیم که خوشبختانه با اراده جوانان و فناوران کشور توانستیم غنی سازی را تا سقف 20 درصد افزایش دهیم

طرفدار سایت مهر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

حال که اسم بادرود را از شناسنامه هایمان حذف میکنند دلمون خوشه که نام بادرود هنوز می درخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد