بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

خبرنگاران سیاه نمائی نکنند

اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور بخشدار و رئیس اداره ارشاد  و مسوولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران بخش بادرود در  بخشداری تشکیل شد .

در این نشست  عبدالله صابری بخشدار بادرود با تقدیر از مردم بخش در گرامیداشت و برپایی مراسم عزاداری با شکوه در ایام محرم و صفر  وبه ویژه در 28 صفر ؛ خبرنگاری را کاری سخت و  واثر گذار  دانست و افزود این حرفه علاوه بر عشق ، علم و دانش و تخصص ویژه ای را می طلبد

صابری گفت خبرنگاری کمتر از رزمندگی نیست کمااینکه در حوزه خبر ، شهدایی را  نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم .

ایشان به نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت این افراد نقش بسزایی در پیشرفت وتوسعه همه جانبه  جامعه خویش دارند .

صابری در ادامه تاکید کرد نباید خبرنگار گرفتار مسائلی همچون  اغراض  سیاسی و شخصی شود   . خبرنگار باید ملزم به الزامات دینی باشد  وبا توجه به اهمیت موضوع در آموزه های دینی ، از نشر اکاذیب و سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن موضوع پرهیز کند .

بخشدار بادرود گفت خبرنگاران می توانند با مطرح کردن مشکلات و ارائه پیشنهادات  و راه حل های سازنده به توسعه همه جانبه بخش کمک نمایند

وی گفت همه باید مسائل  را در کل حوزه بخش  ببینند و به وحدت  و انسجام بخش و منطقه  کمک کنند .

ایشان از همه افرادی که به نوعی در امر اطلاع رسانی دخیل هستند ، خواست در جهت حل موضوعات و مشکلات بخش صادقانه کمک کنند .

در ابتدای نشست علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز با اشاره به پیروزی انقلاب در سال 57 به  رهبری امام راحل (ره) گفت امروز به برکت انقلاب اسلامی ؛ ایران پرچمدار مبارزه با کفر و استبداد در جهان شناخته می شود .

 وی گفت روابط عمومی ادارات وظیفه سنگینی در گرامیداشت دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی بر دوش خواهند داشت و انتظار می رود  مسوولان ذی ربط عملکرد خود را به مردم اعلام و ارائه نمایند .

مشربی ارتباط تنگاتنگ روسای ادارات با خبرنگاران  را عاملی برای بیان فعالیت ها ی خود عنوان کرد

وی برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با مسوولان ، ارائه گزارش فعالیت ادارات ، مصاحبه خبرنگاران با روسای ادارات را از دیگر فعالیت کمیته ارتباطات  واطلاع رسانی بخش عنوان کرد

در ادامه نشست هریک از حاضران نقطه نظرات خویش  را در جهت هر چه بهتر برگزار کردن دهه فجر انقلاب اسلامی بیان نمودند

نظرات 1 + ارسال نظر
اوچه و پوچه شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ق.ظ

بادرود را کاندیدای پایتخت ایران کنید!

بحث انتقال پایتخت باز هم از سر گرفته شد واز آن جاییکه باداباد شهر بادرود را خواهر خوانده تهران می داند پس حق بادرود است که پایتخت شود لذا با استناد به اینکه چه کم داریم که پایتخت نشویییم؟؟ پس پایتخت شدن حق ما است و می توان از این به بعد ما هم تهرانی شوییم.
لازمه هر تغییر ایجاد کارگروه قدر و قدرتمند است تا بتوان به این امر دست یافت لذا شایسته است تعدادی انسان فربه و فرهیخته با تشکیل گروه های مختلف کت پارچه ای اقدامات لازم را انجام دهند!

اولین اقدام جلوگیری از پایتخت شدن دیگر شهرهای نامزد است برای این کار نیازمند تعدادی قلم نویس قهار و دارای سوابق خبرهای مادر خوش کن می باشد که با سوار شدن مترو و یا وسیله نقلیه که مسیر حرکتش غیر جاده بادرود کاشان باشد به شهرهای دیگر سفر کنند و نکات منفی ها را فراوان بنویسند و به شدت از طریق نامه های غیر مشخص و امضا بی صاحب به تمامی مدیران ارسال کنند و هرچه بتوانند زیرآب هر شهری بجز بادرود را به شدت بزنند!
در جایگاه دوم نیازمند کارگروه باربری توفیقی است که با بهره گیری از تجارب بالای میوه فروشان ، میوه بران ،میوه خوران و میوه خران بتوانند انار ،به،زعفران،گردو،طالبی،خیار و همین الان کیسه های هویج 4500 تومانی را به مقصد برساند البته اشتباه نکند که باید هویج را به دربان داد و زعفران را به دربار!

در قسمت سوم نیازمند انسان هایی هستیم که صداقت مجموعه تهی شخصیت آنها باشد و با برشمردن روحیات شخصیت های ذی نفوذ توان ابلاغ گرم ترین سلام ها را داشته باشند و گاهی توان جناح راست را به اندازه نجات جان خود داشته باشند و گاهی در جبهه جناح چپ خود را تقدیم منشور مستور نمایند!
در وادی چهارم اعزام سفیران دوستی برای دوستداران طنز و همراهی با هنرمندان شهر طی مراسمی در تالارهای فرهنگ و هنر و درخواست عاجزانه از لوچه و پوچه به افتخار آریزونا و آلویز با آلوچه های متی مدنی شیشوری باز ، برای کسب رضایت فرزندان افراد تصمیم بگیر برای پایتخت شدن شهر بادرود باشد، چرا که بچه ها را بخندانی ،مادر را خندانده ای و خنده هر مادر یعنی تسلیم هر پدر!...


اینجا پایتخت است و مجالی برای دیگر داستان ها نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد