بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

گشایش 23 طرح عمرانی دربادرود


خبرگزاری فارس: افتتاح 23 پروژه عمرانی بادرود در دهه فجر


خبرگزاری ایمنا: بخشدار بادرود از افتتاح 23 پروژه‌های عمرانی بخش بادرود در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرنگار ایمنا در بادرود، عبدالله صابری بخشدار بادرود در حضور خبرنگاران از افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش بادرود در دهه فجر خبر داد .

بخشدار بادرود گفت: در بخش روستایی افتتاح جدول‌گذاری معابر روستای سرآسیاب، آسفالت ورودی و جدول‌کشی روستای فمی، افتتاح پارک و ساختمان دهیاری روستای عباس‌آباد و پیاده‌رو‌سازی خیابان‌های روستای اریسمان از جمله پروژه‌هایی است که با حضور مسوولان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افتتاح استخرهای آب کشاورزی به منظور استفاده بهینه از آبیاری کشاورزی، افتتاح چهار واحد مرغداری و دامداری و همچنین لوله‌گذاری انتقال آب کشاورزی از طرح ها و پروژه هایی است که بخشدار از افتتاح آنها در ایام سالگرد پیروزی انقلاب نام برد.
بخشدار بادرود افزود: در بخش شهری، در شهر بادرود میدان فاطمیه و خیابان علی‌آباد، پارکینگ وسایل سنگین بادرود و در شهر خالدآباد مجتمع فرهنگی هنری شهرداری خالدآباد، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید حاجی‌زاده، زیرسازی و اجرای روشنایی خیابان ورزشگاه کوثر و فاز اول بهسازی گلزار شهدای خالدآباد در این ایام افتتاح می‌شود. وی گفت: در این ایام کلنگ احداث سه پایگاه بسیج سوده، حضرت ابوالفضل بادرود و فاطمه الزهرا (س) خالدآباد و همچنین باند کندرو بلوار شهید مطهری بادرود با حضور مسوولان بر زمین می‌خورد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد