پست ثابت:

از عموم شهروندان عزیز شهر بادرود درخواست می شود چنانچه نسبت به مسائل اجتماعی-عمرانی- زیباسازی شهر-فضای سبز و........... پیشنهادات سازنده ای دارند بصورت کتبی ویا به شماره پیامک   500021566  و یا به شماره فکس  03624344009  (روابط عمومی) ارسال نمائید.
                                                           باتشکر:شورای اسلامی شهر بادرود

دعوت از مردم انقلابی بادرود براي شرکت پرشور در راهپيمايي روز قدس

رئيس شوراي اسلامي شهر و شهردار بادرود در پيامي مشترک مردم شهر بادرود را براي حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کردند.

 عیسی باغبانیان و مهندس مجیدصفاری  در پیامی مشترک با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، از شهروندان فهيم، آگاه، انقلابي و ولايت مدار شهر بادرود نيز دعوت کردند با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان دهند که آرمان مقاومت و آزادي قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند کرد.شوراي اسلامي شهر و شهرداري بادرود با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، حملات وحشيانه و سبعانه رژيم غاصب و دردمنش اسرائيل به مردم مظلوم فلسطين را محکوم و با تاسي از انديشه‌هاي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و احياگر روح مبارزه جهاد و بيداري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و رهنمودها و راهبردهاي حکيمانه خلف صالحشان حضرت آيت اله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) همراه و همصدا با همه ملت هاي مسلمان در راهپيمايي پر شکوه روز جهاني قدس شرکت خواهند کرد تا با فريادي رسا و قاطع حمايت راسخ را از ملت مقاوم و مبارزه فلسطين اعلام کند.

همچنین رئيس شوراي شهر و شهرداربادرود بيان داشته اند؛ از شهروندان فهيم، آگاه ، انقلابي و ولايت مدار دارالمومنين بادرود نيز دعوت مي‌شود با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان دهند که آرمان مقاومت و آزادي قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

گزارشی از جلسه شورای اسلامی استان اصفهان

جلسه شورای اسلامی استان اصفهان روز شنبه مورخه پنجم اردیبهشت  در محل استانداری با حضور کلیه اعضاء و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  تشکیل شد  .

 رئیس شورای اسلامی استان  اصفهان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت روز شوراها تعدادی از اعضاء شورای استان پیشنهادات خود را در ارتباط با مشکلات استان مطرح کردند . 

حسین میرزائیان نماینده شورای اسلامی شهرستان نطنز و عضو شورای اسلامی استان اصفهان  در این جلسه به مطالبی اشاره کرد که از این قرار است :

1-طرح استانی شدن انتخابات مجلس به ضرر شهرستانهای کوچک بوده و عملاً بعد نظارتی نمایندگان بر ادارات دولتی ضعیف شده  و طرحهای عمرانی و جذب اعتبارات ملی و استانی دچار مشکل خواهند شد

 

2-چرا نمایندگان مجلس در شرایط فعلی که فضای کشور به توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که سال «همدلی و هم زبانی ملت و دولت» است و همه مردم و مسئولین در فضای سیاسی آرام هستند چرا طرح استانی شدن نمایندگان در مجلس مطرح می شود و عملاً وحدت ملی کشور را مخدوش می کنند .

 

3-میلیونها جوان کشور فاقد شغل-مسکن و عدم دریافت وام ازدواج هستند چرا نبایستی در مجلس با همدلی با دولت مشکلات را حل و فصل کنند و چاره اندیشی کنند.

 

4-اعتبارات عمرانی و خدمات رسانی به معلولین بهزیستی شهرستان نطنز ناچیز بوده که نیاز به  عنایت بیشتر مسئولین استان دارد

 

5-نمایندگی بهزیستی بخش بادرود با توجه به خدمات رسانی به مدد جویان و حوزه فعالیت گسترده آن ضرورت دارد که حتماً بصورت اداره مستقل ادامه فعالیت دهد و از مدیر کل محترم استان استدعا داریم هرچه سریعتر به این خواسته مشروع بخش بادرود  عنایت نمایند

 

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر بادرود از مرکز اسکان مسافران نوروزی

اعضای شورای اسلامی شهر بادرود  با تبریک سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی  به تمامی عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافرین نورزی مستقر در اداره آموزش و پرورش بادرود و گفتگو با چند از مسافرین بیان داشتند:مسافرین ومهمانان نوروزی به عنوان سفیران فرهنگی شهر ودیار خود هستند از این رو وبا توجه به دستورات دینی در خصوص تکریم میهمان و تکیه بر خصلت میهمان نوازی ایرانیان بر ما وظیفه است زمینه ای را فراهم نماییم تا میهمانان نوروزی با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود برگردند .

ابراز رضایت مندی مهمانان از نحوه اسکان- دریافت خدمات مطلوب و مهمان نوازی بسیار عالی مردم بادروداز جمله موارد مطرح شده توسط مهمانان نوروزی بودند که مسافرین نوروزی ازریاست و عوامل اجرایی ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

باغبانیان رئیس شورای اسلامی شهر بادرود ضمن تبریك سال نو و تبریك به مناسبت انتخاب شهر بادرود جهت مسافرت از زحمات عوامل اجرایی به جهت فراهم آوردن امكانات رفاهی تشكر وبر تكریم هرچه بیشتر میهمانان نوروزی تأكید نمودند.اعضای ستاد هم چنین در جریان سوالات ، پیشنهادات و نظرات مسافرین قرارگرفتند. 

همچنین ریاست ، معاونین و كارشناسان حراست ، بازرسی ، روابط عمومی و تعاون به طور مستمر، طی چند روزگذشته، از مدارس طرح اسكان بخش بازدید و ضمن نظارت بر این مدارس و امكانات رفاهی موجود ، در خصوص میزان رضایت مندی از چگونگی پذیرش، نحوه برخورد عوامل اجرایی ستاد و پذیرش گران و امكانات و تجهیزات موجود در مدارس اطلاع حاصل نموده و توصیه های لازم در جهت بهبود كیفیت خدمت رسانی ، به سرایداران و پذیرش گران مدارس داده شد.

کمیسیون ارزش معاملاتی املاک سال بخش امامزاده (بادرود)1394به تصویب نهایی رسید

درتاریخ 1393/12/02 در محل اداره امور مالیاتی بخش امامزاده (بادرود)باحضور اعضای شورای بخش امامزاده (بادرود)و شورای اسلامی شهر بادرود و شهر خالدآباد و نمایندگان سازمان ثبت اسناد و املاک و وزارت جهاد کشاورزی ،وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی کشور،طی جلسات متعددتشکیل و پس از بررسی های لازم و در نظر گرفتن مقررات بندهای (الف)،(ب)و (ج) ماده 64 و تبصره 2 ماده 54 قانون مالیاتهای مستقیم و ملحوظ نظر قرار دادن ارزش معاملاتی املاک سال /دوره قبل ،ارزش معاملات املاک سال 1394 بخش امامزاده (بادرود)را به انضمام ضوابط اجرائی آن تعیین و در تاریخ 1393/12/02 به تصویب نهایی کمیسیون موصوف رسید که از تاریخ 1394/01/01 لازم الاجرا می باشد.

جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بادرود

جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بادرود با حضور مهندس صفاری شهردار محترم بادرود اعضاء محترم شورا –امام جمعه محترم و ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج و مدیران فرهنگی و هنری مساجد شهر بادرود و روسای ادارات ارشاد اسلامی شهرستان نطنز – آموزش و پرورش بادرود – فرمانده حوزه سیدالشهداء بادرود در محل دفتر شورا تشکیل شد. ابتدا آقای باغبانیان ریاست محترم شورای اسلامی در خصوص اهداف این کمیته و انتظارات از مدعوین مطالبی را مطرح کردند و در ادامه امام جمعه محترم بادرود در خصوص ایام اله دهه فجر و ضرورت کارهای فرهنگی و دینی مطالبی را مطرح نمودند و پس از آن حسین میرزائیان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، گزارشی از فعالیتهای فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای شهر را بیان کردند و در ادامه هرکدام از حاضرین پیشنهادات خود را در زمینه مسائل دینی – فرهنگی- اجتماعی- رفاهی شهر بادرود مطرح کردند.

جلسه شورای اسلامی بادرود 93/10/26

جلسه شورای اسلامی شهر بادرود با حضور کلیه اعضاء و مهندس صفاری شهردار محترم شهر بادرود روز جمعه مورخه 26/10/93  در محل ساختمان شورای اسلامی تشکیل شد . که در این جلسه از زحمات برادر حبیب اله ضیغمی بخاطر گزارش تصویری از فعالیتهای مذهبی فرهنگی/اجتماعی/عمرانی و پوشش خبری آن در صدا و سیمای جمهوی اسلامی ایران تقدیر و تشکر شد .

و در پایان لوح تقدیری از طرف رئیس محترم شورای اسلامی و شهردار محترم بادرود به ایشان تقدیم شد .

جلسه شوراي اسلامي استان اصفهان مورخ 23/10/93

جلسه شوراي اسلامي استان اصفهان روز سه شنبه مورخ 23/10/93 در سالن اجتماعات استانداري با تلاوت قران كريم و باحضور كليه اعضاء و معاون عمليات نيروي انتظامي استان و معاونت دادگستري استان و مدير عامل سازمان شهرداريها و استان  آغاز شده ابتداء جلسه رئيس شوراي اسلامي استان و بعضي از اعضاء پيرامون دستور كار جلسه مطالبي را مطرح كردند حين ميرزائيان نماينده شوراي شهرستان نطنز و عضو شوراي اسلامي استان اصفهان مطالبي بشرح ذيل عنوان كردند .

1-   گراميداشت شهداي  نيروي انتظامي و شهداي نهم ديماه سال 88و گراميداشت روز بصيرت و تجدید  ميثاق امت با  امام خامنه اي ( مدظه العالي)

2-   ضرورت احداث ايستگاه انتظامي مستقل   امامزاده آقا علي عباس (ع) به خاطر عزيمت بيش از سه میلیون زائر سالانه به اين مكان مقدس

3-   عنايت ويژه به منطقه انتظامي شهرستان نطنز و بخش بادرود به خاطر جاده ترانزيت شمال _ جنوب و اتوبان كاشان _ اصفهان و منطقه كويري  در شمال شهر بادرود .

4-   توسعه شعبات قضايي بخش بادرود به منظور تسريع در رسيدگي به پرونده هاي قضایی مردم

5-   عنايت سازمان شهرداريهاي استان به شهرهاي كم در آمد ( نطنز – بادرود – خالد آباد-طرقرود ) و مساعدت و يژه به امكانات اين شهرداريها كه عملاً اعتبارات عمرانی آنان فوق العاده كاهش پيدا كرده است .

ايشان در پايان از حضور فرماندهي محترم  انتظامي استان  اصفهان سردار آقاخاني در مراسم افتتاحيه ايستگاه انتظامي شهر خالد آباد و از  زحمات فرماندهي  محترم  انتظامي شهرستان نطنز جناب سرهنگ بني آدم و جناب سروان دهقاني فرماندهي محترم انتظامي بخش امامزاده _ بادرود تقدير و تشكر نمودند .

برگزاری جلسه شورای استان اصفهان

  جلسه شورای استان اصفهان روز پنج شنبه مورخه 4/10/93 ساعت نه صبح در محل سالن اجتماعات استانداری با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز شد این جلسه بعد از انتخابات هیأ ت رئیسه جدید بعضی از اعضاءپیشنهادات و نطقه های خود را مطرح کردند .حسین میرزائیان عضو شورای استان اصفهان و نماینده شهرستان نطنز در این شورا در خصوص  معایب طرح استانی شدن نمایندگان مجلس مطالبی به شرح ذیل عنوان کردند :

1-این طرح در نهایت به ضرر شهرستانهای کوچک می باشد .

2-هیچ گونه نظارتی بر طرحهای عمرانی و پیگیری بودجه های عمرانی شهرستان نخواهد بود .

3-دسترسی به نمایندگان استان خیلی مشکل خواهد شد .

4-باعث ایجاد اختلاف مردمی و سیاسی شدن انتخابات خواهد شد .

5-هزینه های تبلیغاتی میلیاردی خواهد شد و عملاً عرصه برای حضور قشر محروم و زجر کشیده های انقلاب تنگ می شود .

6-نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی ضعیف می شود .

7-در مصوبات مجلس دیگر کسی به فکر محرومیتهای شهرهای کوچک و روستاهها نخواهد بود .

برگزاری جلسه شورای نامگذاری شهرستان

جلسه ای روز شنبه مورخ93/07/26 با حضور فرماندار محترم شهرستان جناب آقای حسنی و شهرداران و اعضای شورای شهرهای بادرود ،نطنز،خالدآباد،طرقرود و روسای  محترم بنیاد شهید شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهیختگان فرهنگ و ادب فارسی و دیگر اعضای شورای نامگذاری شهرستان در محل فرمانداری شهرستان تشکیل گردید و درخصوص نامگذاری خیابانها و کوچه های بدون نام شهرستان بنا به درخواستهای رسیده به دفتر شورای نامگذاری شهرستان تصمیماتی اتخاذ و تصویب گردیدد که به شرح ذیل می باشد .

1-درخصوص نامگذاری پل منتهی به میدان غدیر و درخواست تعدادی از هنرمندان شهر بادرود و به همت وتصویب شورای شهر بادرود و تصویب شورای نامگذاری فرمانداری شهرستان نطنز ،نامگذاری این پل با یادبود هنرمند زنده یاد محسن نعیمی موافقت گردید .

2-همچنین دراین جلسه با پیشنهاد اهالی محل مسجد امام هادی (ع) کوی معراج به نام کوی امام هادی تغییر یافت ومقرر گردید کوچه های اصلی منتهی به بلوار نیایش به نام امام هادی (ع) 1،2،3،4 تغییرنام  یابند و نام این کوچه ها در کوچه های جدید احداث مورد استفاده قرار گیرند.

واین جلسه چند مورد مصوبه در خصوص معابر شهرهای خالدآباد و طرقرود هم داشت که بعداز بحث و بررسی چند نام مورد تائید قرارگرفت  و به شهرداری ها ابلاغ گردید./.