بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

درخشش انار بادرود در جشنواره تهران

انار بادرود هم درجشنواره تهران میدرخشید

در پی درج خبری مبنی بر عدم نمایش وشرکت انار داران بادرودی در چهارمین جشنواره انار مروارید بهشت در تهران باخبر شدیم که یکی از همشهریان عزیز ده آبادی پا پیش نهاده ودر این نمایشگاه حضوری فعال داشته است . از این خبر مسرت بخش راهی تهران شدیم تا خدمت این برادر بزرگوار عرض ارادت وخسته نباشید نموده وهم از این جشنواره بازدید، تا ضمن کسب تجربیات وبهره گیری از نحوه اجرای این جشنواره تأثیرانعکاس اخبار مندرج در این وبلاگ را برانداز نمائیم .دربین حدود 30 غرفه عرضه محصول انار مختلف کشور این غرفه انار بادرود بود که انصافأ از استقبال بسیار بیشتری نسبت به سایر غرفه ها ازآن شده بود .ضمن تقدیر وتشکر فراوان از زحمات این برادر گرانقدر به تصاویر این جشنواره عنایت بفرمائید.  

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://اقل.ذمخلبش.زخئ

دمش گرم هرکی بوده گلی به گوشه جمالش
از مسئولین این شهر که بخاری بر نمیآید

علی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.shahrebadrood.blogfa.com

سلام خسته نباشی
من از مطالب که نوشتی خوشم اومد وبا اجازه میخوام در وبلاگم درج کنم .با آروزی موفقیت

دختر بادرودی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

اصلا از مطلبت خوشم نیومد !
سالهای قبل که کشاورزان بادرودی با این همه زحمت و دردسر تو این جشنواره شرکت کردند شماکجا بودی ؟ اصلا مسئولین محترم کجا بودن ؟ چه گلی به سرشون زدین که امسال انگیزه ای بشه براشون که دوباره شرکت کنند ؟ مطمئنم شما هم مثل بقیه رفتی و یه دل سیر انار خوردی و یه کارتن انار تعارفی هم برداشتی و د بدو که رفتیم !!
فقط ظاهر قضایا رو نگاه نکنین ، فقط یه شب و روز ، فقط و فقط یه شب و روز جای اون کسی که الان غرفه داره بمون تو غرفه ببینم باز هم میتونی اینطور صحبت کنی یا نه !!!
اه اه اه اه اه اه ه ه ه ه ه ه ه

بادرود بر شما
بنده از نزدیک شاهد تلاش وزحمات آقایون بوده ام البته بدون برداشتن حتی یک دونه انار تعارفی، زحماتشون بسیار قابل تمجیده کاش مردم ومسئولین اندکی حمایت بیشتر از این عزیزان میکردند تا هرسال شاهد حضور پررنگتر این عزیزان در این دست جشنواره ها باشیم. از دقت وحساسیت شما سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد