بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

پیام سپاس

باسمه تعالی 

  میزان رأی  ملت است
امام خمینی(ره)

با درود و  سلام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و با درود  به روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و با درود به ارواح طیبه شهدا و با آرزوی صحت و سلامت و توفیق و طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیه الله خامنه ای(مد ظله العالی) که خالق اصلی  این حضور پر شکوه و حماسی بودند و با آرزوی توفیق برای همه خدمت گزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
ملت فهیم و بصیر و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و قمصر، مردم عزیز و ولایی شهرهای نطنز ، بادرود ، خالد آباد، طرق رود ، جوشقان ، کامو، قمصر و سایر روستا های حوزه انتخابیه.
سپاس از اینکه در روز 12 اسفند ماه به وصیت امام راحل عظیم الشان و  ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با خلق حماسه عظیم دل رهبر عزیز را شاد نمودید و با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان زدید. بر خود لازم دانستم از همه اعزه بزرگوار مخصوصاً ائمه محترم جمعه و جماعات و خانواده معظم شهداء، ایثار گران، آزادگان، بسیجیان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارمندان، کشاورزان، کارگران، کسبه و کلیه اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و سالخوردگان و خواهران و مادران محترم تشکر نموده و از زحمات دست اندرکاران برگزاری انتخابات مخصوصاً فرماندار محترم شهرستان،بخشدار بخش ها- هیئت های محترم اجرایی ، نظارت و بازرسی ، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران،شورای شهروروستا,همچنین از سایر کاندیداهای محترم تقدیر و تشکر بنمایم.
از خداوند قادر متعال استمداد می طلبم در خدمت به این مردم عزیز که ولی نعمتان این نظام محسوب می شوند توفیق به این بنده حقیر عنایت نماید تا بتوانم در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری ( ادام اله ظله الشریف) و پاسداری از قانون اساسی و تقویت طرح های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و شکوفایی استعداد های کل حوزه انتخابیه گامهای بلندی را برداریم.


والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته
برادر کوچک شما
محمد فیروزی
نماینده منتخب شهرستان نطنز، قمصر، بادرود

نظرات 5 + ارسال نظر
حجت کرمانی نژاد یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://Www.hoji.ir

سلام. من هم تبریک میگم به شما آقای فیروزی . مردم با شما همکاری کردند . از این جا به بعدش دیگه بستگی به خودتون داره که برای بادرود سنگ تموم بزارین .موفق باشین

کامران یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام همشهری.منو هم لینک کنید,شما رو لینک کردم
http://kamrankermani.blogfa.com/
عنوان:شوق پرواز

گودرزی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام من هم به نوبه ی خود این پیروزی بزرگ رو به شما تبریگ میگم موفق و موید باشید

محمد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

آقای کاملی: وبلاگ نطنز نیوز در یک اقدام خرابکارانه و دلسرد کننده بدون احترام به آرای مردم و در نظر گرفتن اخلاق حرفه ایی اقدام به دروغ پردازی می نماید لطفا افشاگری فرمایید.

میلاد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام.تبریک که باید گفت.مبارکش باشه.مبارک همه بادرودی ها هم باشه.امیدوارم مثل دکتر باغبانی این اعتماد بادرودی هارو بی جواب نذاره و به مردم خدمت کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد