بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

پیام تبریک بخشدار بادرود

5555

یا مقلب القلوب والابصار - یامدبر الیل والنهار ...

سپاس خداوند بزرگ را که لحظه وساعات را دلیلی بر تدبیر و منتهای الطاف بیکران خود قرار داد تا انسانها با تدبیر وتفکر پی به عظمت ونعمت های خالق یکتا ببرند. اکنون که بهار کوچه ، باغ دل را با گامهای معطر خود عطر افشانی کرده است نوروز باستانی که نشانه رویش و بالندگی است مهمان نگاه ها گردیده واین شکفتن ورویش زنده شدن دوباره را به نظاره می نشینیم .

با نهایت قدردانی از مردم شریف و گرانقدر بخش امامزاده بابت حضور گسترده و هوشمندانه خود در حماسه سیاسی خردادماه و حضور باشکوهی دیگر در 22 بهمن ماه سال 92 و نیز همراهی با سیاستهای نظام در اجرای حماسه اقتصادی ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی مملو از برکت و رحمت برای همه عزیزان ،  انشاء الله عیدی را جشن بگیریم که در آن عید شاهد بهار بدون خزان و حضور آخرین ذخیره الهی باشیم . در سال جدید توفیقات روز افزون برای همگان در ظل توجهات مولایمان حضرت حجت(عج) ورهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان مسئلت می نماییم. امید است در این سال با همت دولت تدبیر و امید شاهد تداوم موفقیت ها در تمامی عرصه ها ، بویژه عرصه خدمت رسانی به مردم بزرگ ایران اسلامی باشیم .

عبدالله صابری بخشدار بادرود

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهنگی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ

بدنبال رونمایی از تشک کشتی توسط مسولین و براه انداختن کاروان تبلیغی من اطلاع دقیق دارم که این تشک کشتی متعلق به آموزش و پرورش جهت استفاده دروس تربیت بدنی دوره ابتدایی در زمان آقای رجبی مقدم از طرف وزارتخانه به سالن شهید خارابادی اختصاص داده شده است اما چطور حالا از سالن خانه کشتی سر درآورده است !!! البته با فشار آقایان یا دیگران به این مکان منتقل شده ؟ ولی حق دانش آموزان است
آقای امینی این دم رفتن حداقل از حق دانش آموزان دفاع کن

آگاه پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

آقای صولتی شما این نظر را در صفحه اصلی قرار دهید شاید ..

این چندمین بار است که استاندار ، معاونین استاندار ، مدیران کل و مسولین به نطنز میایند ولی پایشان به بادرود نمیرسد !!!

چرا شما وبلاگ نویسها اعتراض نمی کنید ؟
امام جمعه چرا اقدام نمیکنند ؟
شورایمان که همه جا بلبل زبانی میکنند چرا ساکتند ؟
نماینده محترم با این همه عظمت چرا سکوت پیشه کرده اند ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد