بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یک روز خوب


شاید این اولین جلسه رسمی یک هیئت خارجی بود که در بادرود ما برگزار می شد.هرچه بود بعنوان یک وبلاگ نویس تحلیلم این است که در حد بسیار خوبی برگزار شد.مثل جلسات رسمی پایتخت...تا آنجا که افخم رضا رئیس اتاق بازرگانی هند وایران به زبان آورد واز خوبی جلسه ومیهمان نوازی همشهریان تشکر کرد.

بزرگترین غایب جلسه نماینده وفرماندار بودند که ظاهرا نماینده  برای شرکت در جلسه مجمع نمایندگان استان  و فرماندار هم برای شرکت در همایش شوراها در مرکز استان حضور داشتند.

مدیریت بسیار توانمند بخشدار بومی وپرتلاش جلسه نشان از اجرای نظم خاص حاکم بر جلسه را میداد.حضور بزرگانی چون دکتر باغبانیان ودکتر محققی وروسای شوراها وشهرداران بادرود وخالدآباد وگزارشی از وضعیت کشاورزی وصنایع ومعادن شهرستان توسط مسئولین مربوطه از برنامه های جلسه ی رسمی در بخشداری بادرود بود.بگذارید اعتراف کنم در عرصه دو دهه که در خیلی از جلسات شرکت داشتم چنین جلسه ی منضبطی ندیده بودم.

بنا به دعوت سرکنسول حیدرآباد هندوستان همشهری گرانقدرمان آقای حسن نوریان اکیپی از بازرگانان هندی برای بررسی نحوه سرمایه گذاری   در ایران به این سرزمین کهن سفر کردند.بعد از بررسی وجلسات متفاوت با اتاق بازرگانی تهران-همدان-قم وکاشان وارد بادرود شدند.ومورد استقبال گرم همشهریان قرار گرفتند.

تسلط کامل به زبان انگلیسی توسط آقایان دکتر محققی- حسن نوریان –اشرف واقفی والبته مترجم توانمندی چون حجت کرمانی نژاد فضای زیبای بر جلسه حاکم کرده بود..بعد از دو ساعت جلسه هیئت برای زیارت به بارگاه آقاعلی عباس عزیمت نمود وسپس راهی کمپ متین آباد شدند واز آنجا به مهتب بافت رفته ودر خاتمه به باغ موزه خیرآباد رهسپار شدند تا نتایج جلسه به ثمر برسد.هیئت بعد از بازدید از خانه تاریخی محقق الدوله از ایستگاه راه آهن بادرود راهی مشهد شدند.

در زمینه گردشگری و اعزام توریست مذهبی به بادرود-تاسیس کارخانه کنسانتره انار-وسرمایه گذاری کشاورزی در منطقه تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ گردید.

نظرات 4 + ارسال نظر
حجت کرمانی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.talkdude.com

ما همیشه در عرصه زبان انگلیسی در خدمتیم !

درود بر حجت...شما برای بادرودمایه ی افتخارید قربان

مبین عباس اباد چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام عموذبیح مهتاب بافت صحیح شود

محسن پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ق.ظ

سپاس فراوان از داریوش عزیز.دلسوزی شما برای آبادی ستودنیست.اما ای کاش بگذارند خود خواهان وخائنان به وطن که این هندوهای با مرام در آبادی ما کاری بکنند.

درود از لطف شما سپاسگزاریم

زهرا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ http://dsddd.ccom

ما به استاد زبانمون اقای کرمانی افتخار میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد