بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

این مردم نـان خوب می خواهند

سخنی با بخشدار بی تفاوت بادرود

از 26 نانوائی فعال در شهر بادرود دو باب از آنها به علت تخلفات عدیده لغو پروانه گردیده اند واکنون 7 نانوائی خشک پزی ودو نانوائی بربری ویک واحد سنگکی و 14 واحد نرم پزی در این شهر فعالیت دارند اما مشکل نان و عدم کیفیت پخت آن در سطح نانوائیهای منطقه متأسفانه یکی از مهمترین مشکلاتی است که تقریبأ تمامی اهالی شهر کم و بیش از آن اطلاع داشته و از نزدیک نظاره گر وضعیت آن بوده اند . متأسفانه مشکل نان و پخت نامطلوب آن در سطح منطقه، امروزه یکی از دغدغه های خانوارهای بادرودی ومسافرانی است که از این شهر نان تهیه می نمایند نان برکتی از سوی خداست و هدر دادن آن کفران نعمتهای خداوندی است .در سطح شهر ،اگر به هر نانوایی مراجعه کنید و دقیقأ به نانها بنگرید،متوجه عدم کیفیت و طعم و ماندگاری آن خواهید شد  بخش اعظمی از نان تولیدی در بادرود خمیر ، سوخته ویا نپخته است . این کار علاوه بر این در طولانی مدت عوارض بهداشتی خطرناکی در پی دارد،موجب می شود تا نانوایی ها سریعتر نان را به مردم تحویل داده و ساعت پخت خود را زودتر به پایان برسانند که این کار برای نانوایان صرفه اقتصادی دارد ولی از لحاظ قانونی خلاف است. برخی ازنانوایان معتقدند که آرد ارسالی برای آنان فاقد کیفیت مطلوب و استاندارد است. ولی آنچه نمایان و روشن است این است که نان با طعم و کیفیت و ماندگاری مطلوب در اختیار مردم قرار نمی گیرد و تقریبأ کمتر کسی وجود دارد که از وضعیت نان در شهر راضی باشد. برخی ازنانوایان  براین عقیده اند که چون حقوق ماهانه آنان کمتر از حق واقعی شان است ،دیگر حوصله و دقت لازم را به خرج نمی دهند تا نان خوبی به دست مشتری دهند. مردم نیز معتقدند که نانوایان به علت درآمد کم و اندک نانوایی حوصله پختن نان مطلوب و کاملأ مورد رضایت مشتری را نداشته و فقط با پختن نان به ظاهر مطلوب مشتری را راضی کرده و او را بی نان نمی گذارند .عده ای هم برای تأمین حقوق کارگران خود اقدام به فروش آرد به افراد غیر بصورت غیرقانونی می پردازند. ما نیز امیدواریم که این مشکلات روزی حل شود  که این مهم علاوه برهمکاری مردم در وهله اول ونیز اعمال مدیریتی جدی وکارآمد که بدون در نظر گرفتن رابطه ها بتواند این معضل بزرگ منطقه را مرتفع سازدرا طالب است .آنچه که دیدگاه عمومی مردم را تحت الشعاع قرار داده آنست که با تأسف از یک دهه قبل تابحال آنطور که شایسته است با متخلفین برخورد نگردیده وسیاستهای غلط مسئولین محلی در گسترش نانوائیها بر کیفیت پخت وعدم نظارت آن افزوده که انتظار بحق مردم است که این مشکل به صورت عملی نه شعاری حل گرددو شاهد پخت به موقع نان در سطح شهر با کیفیت مطلوب و رضایت مشتریان باشیم تا همگی از این نعمت خدادادی بهره کافی را ببریم.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

همشهری سلام تخصص بخشدار فقط اجرای اوامر فرماندار در تخریب مسئله انتخابات بود .او که عرضه برخورد با نانوائیهای متخلف راندارد شما هم بی خود وقت خودتون رو صرف اصلاح امورات توسط بخشدار نکنید.

بادرود
دررفع مشکل نان بادرود همه باید دست در دست هم نهیم وبه یاری بخشدار ومسئولین مربوطه برویم تا مشکل حل شود . انشاالله

حسین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام
جانا سخن از زبان ما میگویی.
موفق باشید

یک دوست شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام
نکته خیلی خوبی رو عنوان کردین
ولی این انتقاد نیست
این تخریبه نه انتقاد
انتقاد وقتی انتقاده و موثر واقع میشه که کنارش پیشنهاد هم باشه که من چیزی ندیدم

بادرود
دوست عزیز انتظار می رفت جنابعالی پیشنهاد لازمه راجهت حل این معظل بزرگ ارائه می فرمودید

یک دوست شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

شما دارین انتقاد میکنید.من باید پشنهاد بدم؟؟؟؟؟
در ضمن میشه مدرکی بیارین که بخشدار فقط اوامر فرماندار را اجرا میکرد که ........؟

بادرود خدمت دوست عزیز
بهنرین مدرک ترکیب یک طرفه هیئت اجرای بخش وبرگزاری انتخابات آن گونه ای....

یک دوست یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

تاجایی که من میدونم سر همین موضوع با آقای فیروزی بحثشون شد.بخشدار فقط ناظر انتخاباتن نه مسئول انتخاب هییت اجرایی.
فکر کردم بیشتر از اینا میدونین

دوست وهمشهری گرانقدر بادرود مهرانگیز به شما ، قضایای ماتأخر وماتقدم 24 اسفند 86 وبرگزاری انتخاباتی که سرنوشتش از پیش طراحی شده بود وتمام هم وغم مسئولین اجرائی ونظارت عدم راهیابی دکترباغبانیان به مجلس بود برای همیشه ی تاریخ جزء صفحات سیاه این سرزمین به ثبت رسید وبعید می دانم دفاع جنابعالی بتواند شخصیت کذائی خطاکاران را چهره ی زیبای جلوه دهد ویا صحبتهای حقیر درگوش مخالفین باغبانیان بتواند تأثیر گذار باشد . خداوند درروزباز پسین خود به عدالت قضاوت خواهد کرد
پیروز وبهروز باشید.

مجتبی کریم زاده دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://natanznews.mihanblog.com

از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنونم.لینک زیر آدرس یک سایت تبلیغاتی است که برای وبلاگ ها و سایت ها کسب درامدی واقعی است.سیستمی که با هر کلیک ۶۰تومان پرداخت می کند.
امیدوارم به دردتان بخورد
http://www.oxinads.com/gourl.php?url=http://www.oxinads.com/?a=13319

الهه ناز دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من این پست رو خوندم
ولی با نظرات یک دوست موافقم
پیشنهاد درکنار انتقاد
خیلی از نکات رو هم خودم به بخشدار میگم.نظرات ما هم مثه شما قابل احترامه
خیلی چیزا رو جواب میده.کار شما یک طرفه به قاضی رفتنه
همین بخشداری که میگی دایی خودش رو ۲۰۰ هزارتومن جریمه کرده.این نظر رو تایید نکن (اینم از مشکلات بلوگ اسکای که نمیشه خصوصی نظرداد.به هر حال نکته خیلی خوبی رو گفتین.ولی شما چه پیشنهادی برای رفع این مشکل دارین؟؟؟؟؟باید مثه رضاخان اونا رو تو تنور سوزوند؟؟؟
لطفا نظرمو تایید نکن.اگه قصدتون نظر تو وبم برای اگاهی بابام بود باید بگم که بابام هم این پست رو خوند.نه تنها این بلکه همه پست ها رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد