بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اگر کریم پور می آمد...

ای کاش کریمپور می آمد 

View Full Size Image

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نطنز وقمصر وبادرود همیشه دستخوش هیجانات گسترده وفراز ونشیب بالائی بوده است . انتخابات در این حوزه انتخابیه یکی از پرشورترین انتخابات کشور محسوب می گردد . تا قبل از حضور مسعود کریم پور نطنز ی وعلیرضا صفائیان بادی در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی انتخابات این سرزمین، اوج کشمکشهای سیاسی ومرزبندی جناحهای راست وچپ بود.درانتخابات میان دوره ای مجلس چهارم که باابطال انتخابات مرحله اول وعدم راهیابی سید محمود علیزاده شکل گرفت با حضور صفائیان وکریمپور انتخابات از حالت سیاسی خارج وبه بحثهای ناسیونالیستی ومنطقه ای تبدیل شد.گرچه حضور رقیبی جدی مثل حسین شفیقی بادی مانع از راهیابی بادرودیها به مجلس گردیدواین کریمپور بود که بعنوان نماینده راهی مجلس شد ولی حضور وی محرک بسیار زیادی برای برانگیختن حس بادرودیها شد ونتیجه این فرضیه حضورمحمدرضا جوانی  دردوره پنجم مجلس واتحاد یکپارچه ی بادرودیها را شامل گردید .گرچه انتخابات دوره پنجم مجلس هم ابطال شد ولی حضور دکتر علی باغبانیان در میاندوره ای مجلس پنجم ونیز وجود رقیب همیشگی

مثل کریمپور باعث صف کشیهای منطقه ای بیش از پیش گردید وپرچم بحث مسائل منطقه ای در دوشهر بادرود ونطنز با تمام قدرت به اهتزاز درآمدند وحضور آقای کریم پور این موجبات را فراهم نمود که اتحاد بادرودیها منسجم تر ویکپارچه تر گرددواین اتحاد تابدانجا اوج گرفت که در مجلس هفتم برغم رقابت فشرده انتخاباتی ووجود سه کاندید محلی دربادرود بازهم این بادرودیها بودند که به علت حضور کریم پور انسجام دوباره یافتند ونتیجه انتخابات راهیابی مجدد بادرودیها برای سومین بار پیاپی به مجلس گردید.دردوره هشتم مجلس آقای کریم پور در آخرین دقایق جابجائی کاندیداها در حوزه های انتخابیه ،تصمیم گرفت درحوزه تهران بماند وبه این حوزه نیامد وفردای آنروز این خبر بطور گسترده شایع گردید که هردو رقیب بادرودی اند وتفاوتی بین آن دو نمی کند که کدام راهی مجلس شوند ودکتر ضابطی رارقیبی جدی ندانستند وبدین جهت که رقیب همیشگی نیست جنا حهای علاقمند به وطن در دوسو تقسیم گردیدند ودر این منطقه به رقابت تنگاتنگ پرداختند که در نتیجه منجر به راهیابی محمد ضابطی طرقی به مجلس گردید .

نظرات 8 + ارسال نظر
پرهام فیلم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.koroshkabir3000.blogfa.com

آدرس وبلاگمو تو سایتد کن www.koroshkabir.hoo.ir
www.koroshkabir3000.blogfa.com

یک سیاستمدار یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام
مطلب زیبای را عنوان فرمودید اگر آقای کریم پور وارد صحنه انتخابات نطنز می شد قطعأ الان آقای دکتر باغبانیان نماینده بود

یک سیاستندار یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

در صورت حضور کریمپور قطعآ رای بخشی از مردم نطنز با دکتر مشیدی بود. واحتملآ الان ایشان نماینده شده بود .یادمان باشد که رای دکتر مشیدی بر خلاف رقبا کاملآ <<پاک>> بود.

بادرود خدمت یک سیاستمدار
... تاکور شود هر آنکه نتوان دید . ما میخواستیم نماینده بادرودی باشه که همین رقابتهای بیخود دوستان همشهری مانع از انجام این مهم شد.

نویسنده ی همیشگی طیبه یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://tanhagad.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنونم وکه به وبلاگم سر زدید من شما رو لینگ میکنم خوشحال میشم همشهری منم منو کامنت کنه امیدوارم موفق باشی
امسال یاقوت سرخ نداریم
تاکور شود هر آنکه نتوان دید . ما میخواستیم نماینده بادرودی باشه که همین رقابتهای بیخود دوستان همشهری مانع از انجام این مهم شد.

به نظر بالای خیلی اهمیت میدم ok بای تا های دویاره

بادرود خدمت طیبه خانم
از اینکه به وبلاگ خوتون(بادرود-سرزمین مهر ومیترا) سر می زنید ومارو مرهون لطف طیب خویش می سازید سپاسگزاریم
پیروزباشید

۱ دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام. این مطلب شما نشان می دهد کریم پور رقیب قدرتمندی بود. اما این را بدانید رای او در دوره قبل از رایضابطی در این دوره بالاتر بود. اما آن چیزی که باعث شد ضابطی رای بیاورد آمدن مشیدی قدرتمند بود و اینکه عده ای از مردم بادرود دیگر نمی خواستند باغبانیان رای بیاورد. این حرفها و نوشته ها هم دیگر سودی ندارد و به درد منطقه نمی خورد. عذرخواهی می کنم.

بادرود خدمت شما
قطعأ آقای مشیدی یک درصد توان وقدرت آقایان دکتر عبدلی ودکتر کاملی را نداشت .آنچه که باعث عدم راهیابی دکتر باغبانیان گردید همان عدم حضور آقای کریمپور ودرنتیجه برانگیخته نشدن حس وطندوستی بادرودیها بود .وگرچه طرح این موضوعات سودی درحال حاضر ندارد ولی همیشه گذشته فراروی آینده است.

۴۸۹۱ پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

با سلام-مردم منطقه از دیکتاتوری دکتر باغبانیان خسته شده بودن واگر اقای کریمپور هم می امد باز باید باغبانی نمی شد---مردم اگاه اند و جانانه بر سر راه استبداد ایستادند---دوران فامیل بازی تمام شده--بهتر نیست واقعه بینانه به موضوع نگاه کنین--دکتر باغبانیان دوره ی قبل هم با عفو رهبری رای اوردن--بار کج(رایهای وارداتی)هیچ وقت به منزل نخواهد رسید---

بادرود به دوست عزیز
آنچه که باعث اخلال در تأئید انتخابات دوره هفتم گردید (جدای از الطاف رهبری) شکایات متعدد ودروغپردازانه رغبائی بود که می خواستند با نیرنگ وفریب راهی مجلس شوند که دیدید عنایت الهی ودعای مردم مظلوم وستمدیده منطقه نگذاشت حق آنان تضییع گردد .از نبود حضور دکتر باغبانیان در همین 6ماه گذشته همین بس که اکنون 11 اداره شهرستان فاقد رئیس اند وهمه جا وجود سرپرست ادارات باعث اخلال در کار مردم گردیده است .وبه نوعی تمام فعالیتهای عمرانی شهرستان مختل گردیده وکسی نیست تا حداقل چهره نماینده منتخب جدیدشان را در حضور خویش ببینند واز نزدیک مشکلات راواگویه کنند. با تقلب در انتخابات 24 اسفند 86 خدا عنایتی کرد تا مظلومیت دکتر باغبانیان حتی بر دشمنان غیر کینه توزانه اش واضح وآشکار گردد وانشاالله 3 سال دیگر این سیل خروشان مردم آگاه است که نتیجه انتخابات رابحق تعیین خواهد کرد .وسئوال اینجاست که بار کج رای آوریها(سیل خروشان اتوبوس وارداتی به طرقرود) چگونه اینبار به منزل رسید؟
موفق باشید.

۱ پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ

دوست عزیز سلام. پاسخ شما به نویسنده ۴۸۹۱ صحیح نیست. بحث اخلال را آوردید و عنایت مقما معظم رهبری در این مورد. رقبا هم با ق است نه با غ.

بادرود
همانگونه که رقبا با «قاف» است نه« غین» ،«مقام» درسته نه «مقما»

امیر جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

اگر در دوره هفتم مصلحت کشور نبود که انتخابات نطنز نیز باطل شده بود.حتی فاکس ابطال انتخابات در فرمانداری موجود است که ازسوی وزارت کشور آمد...از این که اینگونه احمقانه به ماجرا نگاه می کنید که حضور حاج مسعود یعنی این که باغبانیان میره مجلس لذت می برم...بینش سیاسی شما ها خیلی قابل تقدیره....

بادرود به شما دوست خوب
ازاینکه با این همه حماقتتون پی به نفوذ دکترباغبانیان بردید که انتخابات ابطال شده را تأییدنموده جای اندکی خوشوقتی است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد