بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

مشکلات آموزش و پرورش منطقه «امامزاده» با درود

مشکلات اداره آموزش وپرورش بادرود

روزنامه کیهان -31شهریور ص11
اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده (بادرود) یکی از کوچکترین ادارات آموزش و پرورش در سطح استان اصفهان با مجموع 380 فرهنگی، طی دوسال و نیم گذشته همواره دستخوش تغییرات، عزل و نصب، جابجایی، استعفا و انصراف مدیران و معاونان مدارس و پرسنل اداری و آموزشی بوده و در طی این مدت افزون بر 70 نفر درپست های مختلف تغییر کرده اند.به کارگیری افراد بی تجربه و از همه مهمتر نبود حس همکاری و احساس مسئولیت و دخالت افراد غیرفرهنگی درتصمیم گیری های مهم و اساسی باعث شده است تا صدای اعتراض فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان به گوش مسئولان برسد.
از سوی دیگر وجود تخلفات اداری، مالی و آموزشی دراین مدت موجب شد تا بازرسانی از وزارتخانه جهت بررسی موضوع عازم منطقه شوند و به مدارک و مستنداتی دست یابند. متأسفانه بعد از گذشت یک سال از گزارشات بازرسان و تأکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر عزل مدیر مربوطه، تاکنون سازمان آموزش و پرورش هیچ اقدامی نکرده، و کماکان اداره مذکور با حواشی فراوان همراه است.
خاطر نشان می شود در آستانه بازگشایی مدارس برخی از مدارس منطقه با استعفای مدیر و معاون مواجه شده و کسی حاضر به پذیرش و ادامه همکاری با مجموعه فعلی نیست، انتظار می رود مسئولان سازمان بیش از این دانش آموزان و والدین و فرهنگیان را بلاتکلیف نگذاشته و اقدامات موثری در جهت انتصاب نیروی شایسته و متعهد و کاردان بکار گیرند
.
بادرود- خبرنگارکیهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد