بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اولین نطق دکتر ضابطی درصحن مجلس

متن کامل اولین نطق دکتر ضابطی نماینده نطنز در مجلس

درروزیکشنبه 20 اردیبهشت 1388

نماینده نطنز: ما وحدت هدف داریم ولی وحدت رویه نداریم

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در کشور با وجود دارا بودن وحدت هدف ولیکن دارای وحدت رویه نیستیم.

"محمد ضابطی طرقی" دومین ناطق جلسه علنی روز یکشنبه گفت: در جوامع انسانی دولت‌ها شکل می‌گیرند تا بر اساس خواست اکثریت مردم برنامه برای زندگی انسان‌ها تدوین کنند.

وی با پرسش از دولت مبنی بر ای اینکه آیا عدالت عریض و طویل برای استفاده از عمر انسان‌ها است یا خیر، افزود: کشور ما اسیر توسعه نامتوازن شده است.

ضابطی با اشاره به نحوه آموزش جوانان در سیستم آموزش و پرورش، گفت: در طی سال‌های تحصیل فرزندان ما 11سال قرآن، 7 سال زبان عربی و 7 سال زبان انگلیسی را آموزش می‌بینند ولیکن پس از اخذ دیپلم دارای تسلط کافی روی این مباحث نیستند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در سیستم آموزش و پرورش باید روش‌های مبارزه با استرس و الگوی زندگی سالم آموزش داده شود، تصریح کرد: آیا صدا و سیما تکلیف خود را در جهت فرهنگ‌سازی انجام می‌دهد و آیا وقت آن نرسیده که از درآمدهای غیرنفتی نیز بهره‌برداری شود و باید توجه داشت یکی از راه‌های دست‌یابی به این مهم اخذ مالیات است.

ضابطی با بیان اینکه در کشور، ما دارای وحدت هدف هستیم، گفت: با وجود دارا بودن وحدت هدف ولیکن دارای وحدت رویه نیستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نماز جماعت الگویی است که حضرت حق وحدت رویه و هدف را در کنار هم آورده است ولیکن در ادارات ما چنین موضوعی وجود ندارد.

نماینده مردم نطنز با تاکید بر اینکه ما باید به سمتی حرکت کنیم که پول را فقط در جهت تولید به کار ببریم، افزود: در شهر تهران ما با افراد بیکاری مواجه هستیم که دارای درآمد روزانه هستند.

این نماینده مجلس در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد از نحوه مهار سیلاب‌ها در کشور، گفت: با بی‌توجهی‌های صورت گرفته در بهره‌برداری از آب شیرین مقدار زیادی از زمین‌ها به خاطر نفوذ آب شور دریا تبدیل به نمک‌زار شده‌اند.

وی تاکید کرد: باید صنعت توریسم را به عنوان جایگزینی برای استفاده از درآمدهای دیگر مورد توجه قرار دهیم.

 (منبع : http://news.parliran.ir/News/Parliament/2009/5/30482/0/default.asp

مهربادرود:

جناب دکتر ضابطی آیا در این فرصت طلائی وقت آن نرسیده بود که در کنار رهنمودهای کلی کشوری گذری هم به مشکلات شهرستان می داشتید؟

-آیا بهتر نبود از عدم تخصیص یک درصد انرژی هسته ای به شهرستان در این فرصت طلائی که دوسال پیش رئس جمهور قولش رادرجمع مردم شهرستان دادند سئوال می شد؟

-آیا از خشکسالی وبروز حوادث ناگوار یخ زدگی وریشه کن شدن کلیه اشجار انار منطقه نباید داد سخن می راندید؟

-آیا نباید از دهها پروژه ای که جندین سال است درشهرستان وحوزه انتخابیه جنابعالی به علت عدم تخصیص اعتبار از ادامه روند کارشان خبری نیست سخنی به میا ن می آمد؟

-جناب دکتر ضابطی طرقی همه فرمایشات شما صحیح ولی کاش مثل همه نمایندگان در این فرصت استثنائی از پتانسیلها ومشکلات حوزه انتخابیه هم اشاره ای هرچندکوتاه داشتید که دیگر جای گله ای نمی ماند...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

این روزها تقریبا یک سال از نمایندگی دکتر محمد ضابطی در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد اگر به همین مناسبت یک فرصت گفتگو برای شما با ایشان فراهم شود در مورد چه مسائلی با ایشان گفتگو می‌کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد