بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

کویرنوردی تا بادرود

بادرودیها ،کرشاهی تا بادرود را درنوردیدند 

 

 

گروه کوهنوردی حرا از پایگاه بسیجیان حضرت ابوالفضل(ع)بادرود با اکیپ 20 نفره مسیر 25 کیلومتری قلعه تاریخی کرشاهی در حاشیه کویر را تا آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود با پای پیاده طی کردند .این حرکت که از ساعت 8 صبح شروع شد 6 ساعت طول کشید ودر ساعت 14 همان روز درآستان مقدس بیتوته کردند.

سرپرست این گروه را عباس صولتیان ورئیس وراهنما را عبدالعظیم شکاری از مسئولین هیئت کوهنوردی صبای بادرود عهده دار بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

آقای صولتیان جدیدا آران و بیدگلی ها سعی می کنند یه جورایی قلعه کرشاهی رو به خودشون منتسب کنن جا داره توجه بیشتری به این اثر تاریخی گرانقدر بشه میشه با ساخت چند اتاق معمولی و امکانات جانبی و فضای سبز و ... اون رو به یکی از قطب های گردشگری منطقه تبدیل کرد ضمن اینکه با توجهی که در این ایام به کویرنوردی میشه باید این قلعه بیشتر تبلیغ بشه و مطمئنم اگه روی اون سرمایه گذاری بشه میشه خیلی توریست و گردشگر جذب کرد بهتره بیشتر به این اثر بها بدیم که اونم فقط از شما انتظار میره و به کس دیگری نمی توان دل بست!!

بادرود از لحاظ جغرافیائی بظاهر به علت سهل انگاری مسئولین وقت شهرستان بخش عظیمی از محدوده شهر بادرود به شهرستانهای آران وبیدگل واردستان واگذار شده که کرشاهی هم جزئی از آن است . درهرصورت نزدیکترین مسیر دسترسی به قلعه از مسیر بادرود -زیارت -قلعه می باشد .درهرصورت از توجه شما سپاسگزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد