بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

چه دستهائی درکار است؟؟؟

چرااز سرمایه گزارن گردشگری حمایت نمی شود؟ 

باتوجه به بعد معنوی آستان ملکوتی آقاعلی عباس(ع) وویژگی منحصر بفرد این آستانه از لحاظ معماری وموقعیت طبیعی وتبلیغات گسترده ی رسانه ای طی چند سال اخیر شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان به حریم اهل بیت وگردشگران داخلی وبعضأخارجی به سوی این منطقه بوده ایم .اما جای سئوال اینجاست که چرااز حضور سرمایه گزاران در زمینه ساخت اقامتگاه واماکن رفاهی خبری نیست؟ چراباتوجه به اینکه همگان از نبود هتل وسوئیت ومهمانسرا گله مندند فکری برای رفع این معضل نشده است ؟.به سراغ برخی از مسئولین رفته ایم که نظرات آنها قابل توجه وتأمل است .

شورای اسلامی شهر میگوید طی چند ساله گذشته دهها نفر برای سرمایه گزاری گردشگری به منطقه آمده اند حتی اخیرأ فردی مراجعه کرده وخواهان سرمایه گذاری 35 میلیارد تومانی در منطقه می باشد .دردوسال پیش فرد دیگری که قصد ایجاد کمپینگ توریستی راداشت بعلت عدم همراهی مسئولین به چالوس برگشت وسرمایه اش را درساخت یکی از بهترین مجتمع گردشگری درکنار ساحل دریای چالوس خرج کرد.فرد دیگری هم که قصد احداث هتل 11 طبقه را در ورودی شهر(ترگل)داشت بعلت عدم تحویل زمین منصرف شد.طرح احداث مجتمع عظیم هزار ویک شب بادرود هم با توجه به پیگیری سه ساله متولیان وعدم همراهی ادارات مربوطه برای تحویل زمین با شکست مواجه شد. رئیس شورا مدعی است که نمی دانم چه دستهائی مانع از توسعه وپیشرفت منطقه است.وچرا بعضی ها حاضر نیستند این منطقه رشد وتوسعه یابد؟

اداره اوقاف ادعا میکند زمینهای حریم آستانه وقفی است وهیئت امناء مستقیمأ حق دخالت در واگذاری زمین به غیر راندارد وعملأ نمی توانیم از سرمایه گزاران خصوصی حمایت کنیم.

اداره منابع طبیعی مدعی ای است که چون در اراضی ملی جنگل دست کاشت وجود دارد ما این اجازه را به هیچ فردحقیقی یا حقوقی نمی دهیم که حتی یک شاخه درخت تاغ جنگلی را بشکند وبدین سبب از واگذاری حتی یک سانتی متر جنگل معذوریم.

واین معمای حل نشده کماکان باقی است وآنچه می ماند خجلت وشرم برخی از همشهریان متعصب به منطقه درراه عدم پذیرائی از میهمانان وگردشگران ومسافران .

....وبادرودی که از کوهپایه های کرکس تا گرمسار (240 کیلومتر) واز آران تا اردستان (150 کیلومتر) بیابان لم یزرع وخشک شامل کویر،تپه ،دشت مسطح وغیرحاصل خیز را دارست از واگذاری حتی یک سانتی متر زمین برای حفظ آبروی خویش معذور است .خدایا سببی ساز

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود قاسمی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.babafars.ir

پس از مدتها انتظار جهت دستیابی به اینترنت پر سرعت در شهر بادرود و پیگیری چندین ماهه ی آقای نوریان مدیر isp جهت راه اندازی آن! تاکنون نتیجه حاصل نشده لذا ضمن تماسی که بنده با آقای نوریان داشتم اظهار داشت تمام مراحل کار به پایان رسیده لیکن ریاست محترم اداره مخابرات بادرود با بهانه های واهی و اینکه امکان راه اندازی برای ما فعلا مقدور نیست آن را به تعویض می اندازد این در حالی است که آقای نوریان با صرف هزینه ای گزاف نسبت به اخذ مجوز از خود مخابرات و اداره کل مخابرات استان اقدام نموده است و حدود 99 درصد از کار انجام گرفته و فقط مخابرات باید نسبت به راه اندازی و روشن کردن دستگاه اقدام کند
واقعا اگر امکان راه اندازی برای دست اندرکاران مخابرات مقدور نبود چرا مجوز صادر می نمودند هرچند هم اکنون مخابرات بادرود حدود 5 ماهی هست که هزینه آبونمان و غیره را به مبلغ حدود سه میلیون ریال را دریافت می نماید ولی چرا راه اندازی نشده خود مدیران مجموعه مخابرات باید توضیح دهند آیا واقعا تمام مدیران دولت احمدی نژاد اینگونه پاسخگو هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد