بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

نینوای بادرود

مراسم آئینی روایت نینوا دربادرود  

به همت جمعی از دوست داران اهل بیت (ع) مراسم نمایش وقایع عصر عاشورا با عنوان روایت نینوای بادرود عصر اربعین در این شهر برگزار میگردد .

این مراسم که با حضور برخی از تعزیه خوانان بادرود،حسین آباد ونوش آباد از ساعت 2 بعد ازظهر اجراء می شود به طور حتم مثل برنامه های مذهبی که قبلأ نیز در این شهر اجراء گردیده با استقبال بسیار زیاد همشهریان مواجه خواهد شد .

برنامه روایت نینوا در انتهای خیابان حضرت ابوالفضل(ع) محله خیرآباد اجراء می گردد.

در این برنامه وقایع شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) ویارانش در ظهر عاشورا به همراه اسارت اهل بیت مطهره با نوای گرم مداحان وموسیقی مذهبی همراه با کاروان شتر وهنرمندی تعزیه خوانان به نمایش در می آید.

یادآوری میگردد نظیر چنین برنامه ای بطور همزمان در روستاهای ده آباد واریسمان نیز اجراء می شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
اریسمان پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام
کلمه اریسمان را درست تایپ کنید
واریسمان
و اریسمان
اگر نمی تونید بگید خودمون واستون درست تایپ کنیم

یکی از اساتید دانشگاه شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ

با سلام بالاخره کار خودت رو کردی ذبیح الله صولتیان بادرودی بادرود شما برای ما دهاتی بیش نیست دهکوره ای با مردمان بی فرهنگ عین خودت بی منطق. نینوا برگزار کردی به کوری چشم دشمنان نینوای اریسمان بسیار پرشورتر و شلوغتر از هر سال بود.از شهر نطنز خیلی لطف کردند همه آمده بودند. اریسمان همیشه یکی از دهستانهای نطنز بوده و خواهد بود.هرگز اریسمان زیر باد نخواهد رفت چون باد زیر نظر اریسمان نمیره.

با سلام
به این نتیجه رسیدم که جنابعالی یا سرکار خانم واقعأ استاد دانشگاهید!!!-بر پائی نینوای بادرود تا جائی که ما مطلعیم ربطی به آقای صولتیان نداشت وحتی شنیده ها حاکی است او بشدت مخالف اجرای این برنامه بوده است - خدای منان را سپاس که از مراسم مذهبی در این منطقه بخوبی استقبال شده است . سفارش میکنم بر طبل اختلاف نکوبید که دشمن شاد شود.تا تفسیر شما از فرهنگ چه باشد
موفق باشید.

حبیب اله ضیغمی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام
وقت بخیر و آرزوی اوقات خوش.
تا جایی که عقل و منطق ما قد می کشه ، میدونیم که امام حسین برای اقامه نماز و اشاعه فرهنگ ایثار و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد . تا جایی که می دونیم مراسم محرم پس از گذشت چندین قرن به خاطر اشاعه همین فرهنگ ها نسل به نسل سینه به سینه انتقال پیدا کرده - وگرنه همش شاید خودنمایی بیش نباشه . این در حالیه که امام حسین بیش از آب تشنه لبیک بود ، اما افسوس که به جای افکارش ، زخمهایش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند .

همشهری سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ

عده زیادی نیستند که دنبال تفرقه اند ولی امان از مال دنیا خدایا انتقام مردم شریف بادرود -اریسمان -خالد آباد و......از خدانشناسهایی که می خواهند اختلاف باشه تا....... بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد