بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

حوزه انتخابیه دچار تحول

سرنوشت حوزه انتخابیه نطنز وبادرود چه می شود؟

باتوجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی که هر 10 سال بر تعداد نمایندگان مجلس بنا به تناسب جمعیت افزوده می شود اینک استان اصفهان از تعداد نمایندگان اضافه شده در دوره در پیش رو دو سهم دارد که در این بین آنچه از شواهد وقرائن بر می آید یک نفر نماینده سهم مناطق شمالی استان است که در این بین بحث های زیر به شدت در بین سیاسیون شایع گردیده که به موشکافی آن می پردازیم

1-در گزینه اول شهرستان آران وبیدگل از کاشان منفک ودارای یک نماینده مستقل می شودکه در این بین بخش قمصر از نطنز جدا وبه کاشان ملحق می شود.

2-در گزینه دوم که ظاهرأ اهالی بیدگل از این موضوع خرسند نبوده ومدعا بر آن است که باتوجه به ازدیاد جمعیت آران بر بیدگل نماینده انتخابی آرانی خواهد بود خواهان دو نماینده مشترک برای کاشان وآران وبیدگل هستند.

3- در گزینه سوم نطنز وبادرود با آران وبیدگل دارای یک نماینده وکاشان وبخشهای قمصر ونیاسر دارای دو نماینده خواهند شد که گرچه شاید کاشانیها وآران وبیدگلیها از این موضوع استقبال می کنند اما اهالی نطنز وبادرود وشاید بیشتر نطنزیها از این فرضیه نگرانند.

4- در بخش چهارم بخش ابوزیدآباد با بادرود ونطنز دارای یک نماینده وکاشان وقمصر یک نماینده  وآران وبیدگل هم دارای یک نماینده می شود که این امر خرسندی بادرودیها وشاید گله نطنزیها وآران بیدگلیها را درپی دارد.

5- درمبحث پنجم هم شهرستانهای کاشان –آران وبیدگل ونطنز مشترکأ دارای سه نماینده میگردد که این امر تنها خشنودی کاشانیها را در پی دارد .

در هرصورت در آینده نزدیک اوضاع سیاسی منطقه دچار تحولی بیاد ماندنی خواهد شد که امیداست رضای مردم  در این بین مد نظر مسئولین محترم قرار گیرید

نظرات 2 + ارسال نظر
فضیل پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

بهتر ، دیگه از باغبانی ها هم خبری نیست ...
دار و دسته شماها هم بیشتر برای منفعت خودشون تلاش می کنند و این باعث آشوب و پیشرفت دهات بادرود خواهد گردید

علی رضایی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار جمعیت قطعا صاحب نماینده مستقل خواهد شد. بقیه گزینه ها باطل است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد