بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سفر استاندار اصفهان به بادرود

استاندار اصفهان در بادرود 

دکتر ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در یک سفر غیر رسمی از بادرود دیدن نمود . وی عصرروز پنجشنبه در محوطه ترگل مورد استقبال شهردار،اعضای شورا ،بخشدار ،فرماندار وتنی چند از مسئولین قرار گرفت وسپس به زیارت آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس(ع) مشرف وپس از غبارروبی ضریح مطهر ونماز جماعت مغرب وعشاء به دیدار خانواده شهید زینعلی در منزل ایشان مراجعه وسپس به نطنز رفت درصبح روز بعد پس ازشرکت در دعای ندبه کلنگ احداث مجتمع فرهنگی شهرداری نطنز را در سرابان به زمین زده وسپس به دیدار مردم خالدآباد در شهرداری این شهر عزیمت واز مکان احداث فرهنگسرای خالدآباد بازدید وبعد از دیدار از پروژه نیمه تمام تالار فرهنگ ارشاد اسلامی بادرود وقول مساعد برای کمک به امر تکمیل پروژه برای بهره برداری در تیرماه آینده راهی بلوار حرم شد تا از مکان پروژه احداث مجتمع اقامتی فرهنگی شهرداری بادرود بازدید به عمل آورد .وی پس از دیدار از مکان احداث مجتمع در جمع کثیری از مردم که از ساعتها قبل برای دیدار وی آمده بودند شرکت وبه ایراد سخن پرداخت .استاندار اصفهان در جمع تعداد زیادی از همشهریان در مراسمی که به منظورکلنگ زنی مجتمع گردشگری بادرود در مکان بلوار حرم برگزار گردید اهالی نطنز وبادرود وخالدآباد وطرق را به همکاری واتحاد باهم دعوت وآمادگی خویش را برای حمایت از سرمایه گزاری گردشگری اعلام نمود .در این جلسه رضا نقدی شهردار بادرودبه تشریح وویژگی مکان احداثی اشاره وخواهان مساعدت استاندار برای تأمین اعتبار تکمیل مجتمع گردشگری گردید . 

 

 

ذبیح اله صولتیان رئیس شورای اسلامی شهر هم ضمن خیرمقدم مطالبی وخواسته های ذیل را از استاندار خواهان شد. 

وی با بیان قداست حضرت آقاعلی عباس در نزد شیعیان خواهان نامگذاری آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان بنام آزادراه حضرت آقاعلی عباس گردید وخطاب به رئیس شورای نامگذاری استان این درخواست راخواستار شد که با تکبیر وصلوات همشهریان برای تأئید وتأکید موضوع مواجه گردید،انتقال آب زاینده رود به بادرود،تأسیس دانشگاه پیام نور،احداث جاده وراه آهن بادرود- گرمسار،تأمین اعتبار آسفالت خیابان امام بادرود ،تأسیس اداره ارشاد اسلامی وهمکاری جهت آزاد  سازی زمین بلوار حرم برای جذب سرمایه گزاری گردشگری از دیگر خواسته های رئیس شورای اسلامی شهر بادرود بود که استاندار برای پیگیری کلیه موارد یاد شده قول مساعد داد.

حواشی بازدید استاندار از بادرود!!!

-عده ای متشکل از 30 نفر از طیف دوگانه اصول گرایان استاندار را از ضریح تا مکان استراحت بدرقه که ای کاش بجای اهداف غلط هردو گروه برای تخریب یکدیگر این عده یکصدا فریاد تأسیس فرمانداری بادرود را صدا می زدند.

-تلاش عده ای برای عدم کلنگ زنی مجتمع که شاید بدین طریق خدمات شایسته شهردار وشورا را زیر سئوال ببرند با بهانه هائی  مبنی بر عدم تحویل زمین توسط اداره منابع طبیعی به شهرداری استاندار را در سر دورراهی قرار داد که نهایتأ با ارائه اسناد تحویل زمین توسط اداره کل منابع طبیعی به شهرداری بادرود در سال 1379 ،کار احداث مجتمع آغاز گردید. 

-رئیس شورای اسلامی شهر خطاب به استاندار:آقای دکتر عده ای چشم دیدن سه میلیون زائر در سال به بادرود را ندارند وتمام تلاششان این است که این منطقه مظلوم ومحروم بماند.

-یکی از روءسای شعب بانکهای نطنز خطاب به استاندار اظهار داشت که رئیس شورا گفته  میرحسین موسوی 70%رأی می آورد که استاندار به وی متذکر شد که اینجا جای این بحثها نیست.

-مدیر کل ارشاد اسلامی ومشاورین ومعاونینش استاندار را در این سفر همراهی می کردند.

-اعتراض شدید آقای کیانوش نائب رئیس شورای شهر به استاندار درخصوص عدم حضور نماینده مردم در مجلس در بادرود از نکات دیگر حواشی این مراسم بود.

-دیدار جداگانه طیفهای اصولگرایان شهر بادرود با معاون سیاسی استاندارتا پاسی از شب منتج به این فرضیه گردید که در بین نیروهای یک جریان سیاسی در منطقه شکاف عمیقی وجود دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
حبیب ضیغمی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام
ای کاش همه دلسوز و پیشگام برای توسعه و آبادانی شهر تلاش می کردند .
درود بر همه وطن دوستان

شهروند سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

با سلام
مگر این رئیس با نک دروغ گفته من خود شخصا در مسجد توکل حضور داشتم که شما چنین مطالبی را عنوان کردید

سلام کاری به راست ودروغ مطلب نداریم .بحث ما این است که گفتن این مطلب آیا گرهی از گره مشکلات شهر را باز می کند؟ بحث ما این است که بجای گفتن این اراجیف توسط عده ای کاش مشکلات شهر را بیان می کردند.
موفق باشید

شهروند سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگر کاری به راست و دروغ مطلب را نداری چرا باحضور دوستان در استانداری افراد احمدی نژاد را مشارکتی تلقی می نمایی
و خودتان در بادرود که طرفدار موسوی بوده اید را بع عنوان ستاد احمدی نژاد معرفی می کنید
آیا با نفاق و دروغگویی می خواهی بر مردم حکومت کنی

امیر جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام..راستی مطمئنی کلنگ زده شده؟؟؟حتما؟؟؟لیست افرادی که بین منطقه نطنز و بادرود اختلاف می اندازند را استاندار میخواد چیکار ؟؟؟هان؟؟؟صدات و نمی شنوم؟؟؟ضابطی جلوی همه همراهان استاندار که روی صندلی نشسته بودی چرا سرت فریاد زد بعد سخنرانی استاندار؟؟؟مگه استاندار چی گفت؟؟؟نه دیگه...نشد ...دروغات ( ببخشید خبرات !!!) این بار ناقص بوده گللللللللللللللللللللللم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد