بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

جوان بادرودی قهرمان کشور شد

جوان بادرودی صاحب مدال طلای مسابقات پاور لیفتینگ فیلیپین شد

مسابقات پاور لیفتینگ ، باشگاه های  منتخب آسیا با حضور 8 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در کشور فیلیپین در رده جوانان برگزار گردید .

در این دوره از مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت ؛ آقای مرتضی عباسیان بادرودی در دسته 90 کیلو گرم جوانان توانست با درخشش فوق العاده خویش ضمن کسب  مدال طلای این وزن و عنوان قهرمانی ؛ به عضویت تیم ملی پاورلیفتینگ کشورکه اردیبهشت سال آینده در کشور کره جنوبی برای قهرمانی آسیا  برگزار میشود ؛ درآید

مرتضی عباسیان  22 ساله اهل شهر بادرود ورزش پرورش اندام را از 7 سال پیش در باشگاه پوریای ولی بادرود زیر نظر مربیان مطرح کشور از جمله رحیم عسگری سرمربی کنونی پاور لیفتینگ ایران و علی عباسیان برادر بزرگترش شروع نمود . نامبرده  پیش از این نیز در مسابقات داخلی عناوین مختلف قهرمانی را در رشته پرورش اندام کسب کرده بود .

کسب عنوان قهرمانی و عضویت وی در تیم ملی موجب افتخار و سربلندی جامعه ورزش و به خصوص مردم شهر بادرود گردید . ما هم به نوبه خود این افتخار آفرینی جوان بادرودی  در عرصه ورزش پاورلیفتینگ را تبریک می گوئیم

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد نظرژور دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از حمد خدا و سلام بر محمد و آل محمد (ص)،
در نظراتتان خداوند را درنظر بگیرید و نظر غیر فنی ندهید. لطفاً
1-احداث جاده های شورغستان و گل آباد در سالهای 86 و 87 انجام شده و آسفالت آنها در سال مالی 88 بوده و ربطی به سال 89 ندارد اگرچه این دو راه حدود 9 روستا را به هم متصل می کند و از افتخارات این اداره می باشد که توانسته است پیرو اقدامات دولت کریمه نسبت به آسفالت کلیه راههای خاکی شهرستان اقدام نماید (جاده راه آهن بادرود را هم همینطور)
2-به احداث باند دوم نطنز- مورچه خورت اشاره کردید ولی در محدوده پیچ شمس آباد و طرقرودش را فراموش کردید عنوان کنید. لطفاً شفاف صحبت کنید که ذهنها خراب نشود.
3-این که اهالی خونگرم و دوست داشتنی روستای متین آباد به زیارت می روند یا نمی روند را خودشان باید جواب دهند ولی اگر ما ساخت جاده متین آباد- آقاعلی عباس را پیشنهاد می دهیم در کنارش دو بانده کردن سه راهی فمی به خالدآباد را در دستور کار وزارتخانه ای داریم که پول ملی برایش بگیریم، ضمناً ما راه مردم را کج نمی کنیم شما هم ذهنشان را کج نکنید.
4-بازگشایی پل جزن با درنظر گرفتن راههای ارتباطی به آزادراه اصفهان و کاشان و تعریض ترانشه به مقدار 11 متر صورت گرفته و کار کاملاً فنی و تخصصی است. لطفاً بر پایه احساس نظر ندهید.
5-ساخت جایگاه CNG اریسمان کاملاً عکس مجوز صادره بوده ولی ما با نظر مساعد بارها خواهان پیگیری عوامل آن شدیم. الان هم اعلام می کنیم بخاطر مردم دوست داشتنی بادرود- اریسمان و خالدآباد و ... حاضریم خودمان کمکشان کنیم.
6-مردم نطنز و بادرود و توابع برای ما همانند خانواده اند،کسی نمی تواند با دادن نظر شخصی نسبت به تصمیم گیری های اجرایی ما تأثیر بگذارد و باعث از بین بردن حق شود.
7-در تشریح اعتبارات گفتید بادرود 70 میلیون تومان اعتبار دارد یادآوری می کنم 2.5 میلیارد تومان روکش آسفالت محور ترانزیت، 120 میلیون تومان روکش نطنز- پلیس راه بادرود، احداث میدان و روکش آسفالت میدانهای فمی و عباس آباد مبلغ 100 میلیون تومان و نگهداری و تأمین و تجهیز راههای اصلی و روستایی به مبلغ 250 میلیون تومان را یادتان رفته قربان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد