بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

جوابیه اداره راه وترابری نطنز

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از حمد خدا و سلام بر محمد و آل محمد (ص)،
در نظراتتان خداوند را درنظر بگیرید و نظر غیر فنی ندهید. لطفاً
1-احداث جاده های شورغستان و گل آباد در سالهای 86 و 87 انجام شده و آسفالت آنها در سال مالی 88 بوده و ربطی به سال 89 ندارد اگرچه این دو راه حدود 9 روستا را به هم متصل می کند و از افتخارات این اداره می باشد که توانسته است پیرو اقدامات دولت کریمه نسبت به آسفالت کلیه راههای خاکی شهرستان اقدام نماید (جاده راه آهن بادرود را هم همینطور)
2-به احداث باند دوم نطنز- مورچه خورت اشاره کردید ولی در محدوده پیچ شمس آباد و طرقرودش را فراموش کردید عنوان کنید. لطفاً شفاف صحبت کنید که ذهنها خراب نشود.
3-این که اهالی خونگرم و دوست داشتنی روستای متین آباد به زیارت می روند یا نمی روند را خودشان باید جواب دهند ولی اگر ما ساخت جاده متین آباد- آقاعلی عباس را پیشنهاد می دهیم در کنارش دو بانده کردن سه راهی فمی به خالدآباد را در دستور کار وزارتخانه ای داریم که پول ملی برایش بگیریم، ضمناً ما راه مردم را کج نمی کنیم شما هم ذهنشان را کج نکنید.
4-بازگشایی پل جزن با درنظر گرفتن راههای ارتباطی به آزادراه اصفهان و کاشان و تعریض ترانشه به مقدار 11 متر صورت گرفته و کار کاملاً فنی و تخصصی است. لطفاً بر پایه احساس نظر ندهید.
5-ساخت جایگاه CNG اریسمان کاملاً عکس مجوز صادره بوده ولی ما با نظر مساعد بارها خواهان پیگیری عوامل آن شدیم. الان هم اعلام می کنیم بخاطر مردم دوست داشتنی بادرود- اریسمان و خالدآباد و ... حاضریم خودمان کمکشان کنیم.
6-مردم نطنز و بادرود و توابع برای ما همانند  خانواده اند،کسی نمی تواند با دادن نظر شخصی نسبت به تصمیم گیری های اجرایی ما تأثیر بگذارد و باعث از بین بردن حق شود.
7-در تشریح اعتبارات گفتید بادرود 70 میلیون تومان اعتبار دارد یادآوری می کنم 2.5 میلیارد تومان روکش آسفالت محور ترانزیت، 120 میلیون تومان روکش نطنز- پلیس راه بادرود، احداث میدان و روکش آسفالت میدانهای فمی و عباس آباد مبلغ 100 میلیون تومان و نگهداری و تأمین و تجهیز راههای اصلی و روستایی به مبلغ 250 میلیون تومان را یادتان رفته قربان.  

جواد نظر پور 

بادرود سرزمین مهر ومیترا: 

باسلام خدمت ریاست محترم اداره راه وترابری نطنز 

-انتظار می رفت به جای حاشیه نویسی به سئوالات مطروحه ما پاسخ داده می شد. 

-آنچه نگران کننده است این است که در سرفصل اعتبارات تخصیصی سالجاری در بخش بادرود فقط 70 میلیون متین آباد ذکر شده واز آنچه که شما اشاره دارید در این فصول اشاره نشده است 

-امیدوار بودم در پاسخ خود نویدی هم در خصوص وضعیت نابسامان جاده مرگ بادرود-کاشان می دادید که ظاهرأ فراموش نموده اید به این مهم اشاره کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
درود جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام.ناتوانی نوشتاری راه و ترابری دقیق ترین پاسخ نامناسب این اداره در روند بی عدالتی اعتبارات بخش بادرود است.

حبیب اله ضیغمی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

دمت گرم ذبی !

صبا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

در پاسخ حاشیه نویسی سایت، باید ابتدا به حاشیه پرداخت

صبا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

اگر می خواهید جاده مرگ را ببینید نیم نگاه به دیگر جاده های موجود بیاندازید.(جاده ساوه- جاده چالوس- جاده کوهرنگ)
انگار شما جلوتر از دماغتان را نمی توانید ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد