بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود انار دارد

6آبان چهارمین جشنواره انار بادرود  

 

 

بادرود امروز پائیز دیگری بخود می بیند . گلهای صورتی رنگ انار که اینک به انار صد دانه یاقوت تبدیل شده اند وبا تمام سختی یخ زدگی را پشت سر گذاشته وبار دیگر بازار ایران واروپا را مزین میکنند . عاشقان به فرهنگ ورسوم این سرزمین از خود می پرسند آیا امسال چهارمین جشنواره انار برپا می شود یا خیر؟

هرسال در این موقع دبیرخانه شکل گرفته بود وکارها تقسیم شده وهمه با شور وخاصی به نوعی در این جشن ملی همراهی وهمکاری میکردند .اما بنا به اطلاع واصله تا این لحظه اقدامی عملی برای اجرای جشنواره انجام نگرفته .درسایت جشنواره از بهار امسال تا بحال دیگر کار عمرانی انجام نشده وپروژه به نوعی نیمه تمام مانده وسن واتاق گریم این سایت زیبا در پارک تخت پادشاه هنوز تکمیل نشده است.

جشنواره امسال با سالهای قبل  تفاوتهائی دارد . در جشنواره امسال دبیر سه جشنواره پیشین «ذبیح الله صولتیان »از شورای شهر استعفاء داده است و«عبدالمحمود کبیری» کارگردان وسراینده سرود زیبای سه جشنواره پیشین هم از این شهر رحل اقامت گزیده است.اما نباید اینک که آوازه جشنواره انار بادرود سراسر کشور را فرا گرفته اینگونه ساکت نشسته وبگذاریم زمان چون برق وباد بگذرد.همتی جمعی باید تا این جشنواره هم با شکوه تر از جشنواره های پیشین اجراء گردد در این بین می طلبد که شورا وشهرداری بادرود با برخورداری از توان افراد مختلف نسبت به تشکیل دبیرخانه اقدام وبا تقسیم کار ،همه افراد خبره در این زمینه را به میدان کشانده وافرادی هم که در سه جشنواره قبل با همت والای خویش از لحاظ مالی جشنواره را حمایت میکردند به میدان آیند و با مساعدت خویش دست اندر کاران را یاری دهند .در این بین پیشنهاد میشود پنج شنبه 6 آبان 1389 را روز آغاز چهارمین جشنواره انار بادرود بنامیم ودر این یک ماه باقی مانده همه شهر بدور از قیل وقالهای سیاسی وجبهه گیریهای بی اساس همت کنیم تا این جشنواره که باعث برکات عظیم فرهنگی، اقتصادی،گردشگری و.... برای منطقه است بازهم با شور تمام برگزار گردد.  

نظرات 6 + ارسال نظر
حبیب اله ضیغمی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام و عرض ادب
نمیدونم اگه این جوون خاکی این آبادی به فکر این کارا نبود ، کی می خواست آیین و رسوم و فرهنگ این شهر و دیار را به مردم بشناساند. اگر این بزرگوار سالها عمر خود را در راه فرهنگ این شهر در ارشاد صرف نمی کرد و با برپایی چنین جشنواره هایی و مراسم ها به فکر شادی مردم نبود ، چه کسی می خواست به فکر این کارا باشد.حال بعد از سه سال بار دیگر این مرد بود که با پیشنهادش مردم شهر را حال و هوای دگر بخشید. به هر حال امسال هم هستیم تا به بهترین نحو ممکن به خاطر شهرمون ، یاقوت سرخ انار را تشکیل بدیم

توتونچی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

جناب اقای صولتیان با سلام و احترام .
پیشنهاد می کنم مانند گذشته پیش قدم کارهای فرهنگی شهر باشید قطعا مردم قدر شما را خواهند دانست. حال که لوای سیاست را بدر کرده اید خرقه فرهنگ و هنر را مجدد به تن کنید تا دوستدار همیشگی مردم و کشاورزان زحمتکش این دیار کویری باشید با احترام
توتونچی - قطر

یکی از بچه هایی ولایی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

درسته که خطم با ایشون فرق داره - اما بسیار زحمت می کشد خدا پشت و پناهش

طاها دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

واقعا باید از این همه تلاش بی وقفه شما در عرصه فرهنگ و هنر بادرود سپاسگزاری شود
باید از طرف شورای شهر و شهرداری از شما تشکر و قدردانی گردد .
خسته نباشید موفق و پیروز باشید

نسترن جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام اقای صولتیان
به نظر من بجای اینکه پولای بیت المال را خرج این چیزا کنید
یه سلن مطالعه یا اموزشگاه زبان و...

سایبر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://farhangbadrood.persianblog.ir

سلام آقای...
ازشما میخوام به وبلاگ من سر بزنی ومنو در مورد مطالبی که میخوام بزارم راهنمای کنید
به نظر شما چه مطالبی بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد