بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

تشکیل شورای روابط خارجی دراستان

با تشکیل شورای روابط خارجی استان اصفهان؛  

حسن نوریان 

 تفاهم نامه های امضاء شده با هیئت های خارجی در استان اجرایی می گردد
خبرگزاری ایمنا: رئیس نمایندگی وزرات امور خارجه در استان اصفهان گفت: با تشکیل شورای روابط خارجی استان اصفهان، تفاهم نامه های امضاء شده با هیئت های خارجی در استان اجرایی و صرفا در گوشه ای بایگانی نمی شوند.    
به گزارش ایمنا، حسن نوریان بادرودی خواستار تسریع بخشیدن به تشکیل شورای روابط خارجی استان شد و اظهار داشت: طرح تشکیل شورای روابط خارجی استان اصفهان، آبان ماه سال جاری همزمان با امضاء شدن تفاهم نامه ای بین استاندار اصفهان و معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای تشکیل شورای برنامه ریزی که به انجام برنامه های فرهنگی استان اصفهان در خارج از کشور می پرداخت، مطرح شد.

وی به ظرفیت ها و پتانسیل های استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه استان اصفهان، این شورا می تواند علاوه بر مسائل فرهنگی، مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، سایر مسائل و حوزه های استان را پوشش دهد.

نوریان  بادرودی اعلام کرد: طرح تشکیل شورای روابط خارجی استان اصفهان پس از موافقت استاندار مبنی بر تشکیل آن، با مشورت همکاران وزارت امور خارجه آماده و برای انجام امور نهایی به معاونت سیاسی امنیتی استاندار ارسال گردیده است.

رئیس نمایندگی وزرات امور خارجه در استان اصفهان، انسجام بخشی به فعالیت های برون مرزی استان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی، پرهیز از موازنه کاری توسط برخی از دستگاه ها و ساماندهی سفرهای هیئات خارجی برای صرفه های اقتصادی و کاربردی شدن این سفرها را از اهداف مهم تشکیل شورای روابط خارجی استان اعلام کرد.

حسن نوریان بادرودی رعایت مصالح نظام در اظهار نظرها و مذاکرات با مقام های خارجی وارد شده به استان را امری ضروری دانست و گفت: تشکیل شورای روابط خارجی استان اصفهان می تواند به این امر کمک کند.

وی رعایت تشریفات با توجه به استانداردهای بین المللی را مهم عنوان کرد و اذعان داشت: مذاکره کردن در سطح بین المللی، برگزاری کنفرانس خبری، تنظیم یادداشت تفاهم نامه و مکاتبات و اسناد نیازمند یادگیری شیوه خاصی است که باید با برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه ساماندهی گردد.

نوریان به یکی دیگر از نتایج تشکیل این شورا اشاره کرد و گفت: از آن جایی که شهر اصفهان، شهر توریستی و هر هفته میزبان هیئت های خارجی بسیاری می باشد، این شورا می تواند محل خوبی برای بررسی نتایج این سفرها باشد.

رئیس نمایندگی وزرات امور خارجه در استان اصفهان تاکید کرد: شورای روابط خارجی باید هیئت های خارجی وارد شده به اصفهان را جدای بازدید از آثار تاریخی اصفهان، برای استفاده از ظرفیت های شان به اتاق بازرگانی و حوزه های جذب سرمایه گذاری استان معرفی نماید.

حسن نوریان تشکیل بانک اطلاعاتی از تفاهم نامه ها و قراردادها و اسنادی که بین هیئت های و دستگاه های استانی امضا می گردد را یکی از وظایف شورای روابط خارجی استان ها بیان داشت و گفت: بندهای اجرایی این تفاهم نامه ها باید در سطح استان عملی شوند و این گونه نباشد که صرفا در گوشه ای بایگانی گردند.

نوریان بادرودی هم چنین از تشکیل بانک اطلاعاتی از اصفهانی های مقیم خارج از کشور خبر داد و تصریح کرد: برای استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های این افراد در حوزه های مختلف استان که شرایط توسعه را فراهم می نماید، تشکیل و استفاده از این بانک اطلاعاتی ضروری است.

نظرات 8 + ارسال نظر
دانیال قطری چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://danialqatari@yahoo.com

سلام اقا ذبیح چطوری خوش میگذره؟
لطفا به نام ؛دانیال قطری؛ لینکم کن

بابافارس پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://WWW.BABAFARS.IR

سلام خیلی وقت بود برات نظر نداده بودم گفتم امروز به مناسبت شب جمعه یه سلامی بهت کرده باشم خسته نباشید

علی مهرابی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.sarasiyab.blogfa.com

سلام . ختسته نباشید ، اگه مایل بودید می توانید وبلاگ روستا رآیاب را درپیوند وبلاگ خدو قراردهید .

احسان دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://2charkhesavari.mihanbb.com/thread-19.html

شما را دعوت می کنم تا از گزارش دوچرخه سواری در منطقه بادرود (قسمت اول) دیدن کنید.
بازدید از قعله های فمی، ده آباد و کرشاهی.
با حضور دوچرخه سواران تهرانی، امیر یکتا، عدالت عابدینی و رسول شهبازی

دانشجو چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

آخه این مطالب چه به درد مردم می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ بدید

حسن نوریان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام بسیار عالی
و بسیار خرسندم هم نا خوبی دارم
بنده دانشچوی ارشد هستم و مایلم با شما جناب اقای حسن نوریان اشنا بشوم
تشکر - نوریان

۱۱۰ سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

باسمه تعالی
گفتگو با پروفسور علیرضا توکلی طرقی، دانشمند 33 ساله نخبه ایرانی خارج از کشور ،یکی از ستاره های درخشان آسمان علم ایران امروز را در اطلاعات علمی شماره 68(دی ماه 1389) بخوانید.
(ونیز اینترنت)

بماند شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

هرچه خطی هن دربارشون حرف بجین نزنت که که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد