بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فرهنگ شهروندی

 

با توجه به اینکه با تلاش شهرداری در اکثر معابر سطل زباله نصب گردیده است اما ریختن زباله در اکثر معابر بصورت اینگونه ای قابل تأمل است  

  

 

در شورای شهر مصوبه ای تصویب گردیده مبنی بر اینکه هرگونه دیوار نویسی در اماکن ومعابر ممنوع مگر با مجوز شهرداری ، اما به رغم اینکه شهرداری برخورد با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده است چرا برخی از شهروندان اینگونه چهره شهر را تخریب میکنند.  

 

در پارک شهر هم عده ای به ریختن آهک وگچ در پای درختان اقدام کرده اند که امیدواریم شهرداری با جدیت تمام با این موارد برخورد کند 

  

داشتم فکر میکردم نیروی که صرف تخریب این صندلی بتونی در پارک شهر شده اگر صرف شخم زدن باغچه های پارک میگردید حداقل دو باغچه این پارک شخم زده می شد. 

خلاصه اینکه نوروز درراه است وخیل عظیم مسافران نوروزی در حال تدارک سفر به بادرود در فصل زیبای بهار، ای کاش شهروندان هم اندکی همت به خرج میدادند وشهرداری را یاری نمی کردند ، بلکه به دردسر نمی انداختند هم کافی بود .تا بلکه این پارک که چشم وچراغ شهرمان ونماد وبازتاب فرهنگ این دیارمان است در این روزها پاکیزه وزیبا بماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام عکست رو خود بلاگ اسکای ده اپلود که تا نزن نگلن.بلاگ اسکای ۳۰۰ مگابایت فضا مجانیش ادوو مگه ادپیه چکارش ده بکره.خاب نیاده اپلود که.
سلام برسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد