بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

خیرین را محترم بشماریم

 منبع: وبلاگ باد آباد

در شهریور ماه سال 1388 طی یک جلسه خیر خواهانه که از طرف شهروندان عزیز برگزار گردید و جلسه ای نبود جز شب نشینی معمول.قرار بود یک تصمیم جدی گرفته شود و جهت اجرای آن تصمیم مقرر شد که بنا به استناد گزارش محیطی و فیزیکی آزمایشگاه و رادیولوژی اورژانس فاطمیه بادرود که مکانی نامتعادل و غیر بهداشتی بود همتی گردد و جهت احداث ساختمان  به ملاقات خیرین شهر بروند.

جلسات متعدد و دعوت از خیرین انجام گرفت ولیکن هرکدام به علل مختلف از همراهی در احداث ساختمان سر باز زدند و حاضر به قبول عملی خیرخواهانه نشدند. بالاخره خیری که همیشه همراه مردم این شهر بوده و برای آنها ارمغان هایی از فعالیت های عمرانی و آموزشی داشته و از حمایت های وی در دانشگاه آزاد تا نقش اشتغال زایی او در مزرعه کشاورزی را میتوان نام برد،این مشکل را درک کرده و با تمام وجود برآن شد که ساختمان رادیول‍وژی و آزمایشگاه اورژانس فاطمیه بادرود را در حداقل زمان بسازد .

این خیر گرامی کسی نبود جز همان که به بادرودی بودن خود افتخار میکند و در اندیشه هایش خدمت برای مردم را افتخاری بزرگ می داند و بارها حضورش به عنوان تقویت فکری و عملی راهگشای مشکلات فراوان بوده و طبابتش در شهر برای رفاه حال شهروندان بوده و حضورش در حج برایش افتخاری است برای درمان حجاج ایرانی.او کسی نیست جز خیر گرامی استاد ارجمند جناب آقای دکتر حسنعلی محققی*.

کلنگ احداث ساختمان رادیولوژی و آزمایشگاه اورژانس فاطمیه بادرود در مهرماه 1388 به زمین زده میشود و با سرعت هرچه تمام ترعملیات عمرانی آغاز می گرددو گاها دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قادر به رساندن نقشه های مختلف در موعد مقرر نمی گردد.چرا!!!!

جناب آقای دکتر محققی خواهان آن است که با شرایط موجود این ساختمان حداکثر در شش ماه به بهره برداری برسد ولی مشکلات فنی عامل شده از کاغذبازی ها، این ساختمان را کمتر از یکسال و به مدت نه ماه به پایان می رساندو برای بهره برداری از این ساختمان سیصدو پنجاه متری هیچ نقصی مشاهده نمی گردد.

بالاخره در خرداد ماه 1389 ساختمان با رعایت تمامی مسائل فنی و مهندسی و به ویژه امنیت پزشکی درمورد اشعه موجود در دستگاه رادیولوژی ،عملیات عمرانی به پایان می رسدو برای خدمت رسانی به شهروندان اعلام آمادگی میکند.

اما نامهربانی ها از آنجا آغاز میگردد که بعد از گذشت 9 ماه از احداث ساختمانی که کمتر از 9 ماه ساخته شده اقدامی جهت افتتاح  رسمی این مرکز انجام نگرفت و هدیه یکصد و سی میلیون تومانی آقای دکتر به نوعی نادیده گرفته شده است هرچند که وی برای تقدیر و تشکر این ساختمان را بنا نکرده است ولی میتوان آیه های تشکر را به نوعی برای وی به امید درس گرفتن دیگران ،خواند.

البته یکی از مسئولین بخش به احترام نامبرده اقداماتی را انجام داده و به مسوولین مربوطه تذکر داده ولی، اثر نداشته که در خور تقدیر و تشکر است. عدم همکاری با چنین خیری باعث شده است که خانواده محترم دیگیری که قصد ساخت ساختمان دیالیز را نیز داشته اند به نوعی احساس یاس و ناامیدی کنندو تا به امروز غایب احداث ساختمان دیالیز بادرود باشند.

در چنین امری و عدم همراهی با خیرین شهر چه کسی باید جوابگوباشد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این داستانی است که هفت پیکر به هفت خوان رستم هم نیتوانند جوابگو باشند و بهداشتی و غیر بهداشتی ها بدانند که در این مورد مشروط شده اند و بس!!!!!!!!.

امیدواریم بتوانیم از حمایت خییرین، شهر را ،مهری دیگر دهیم!

*دکتر حسنعلی محقق در روز جمعه 15 فروردین 1312 مصادف با عید غدیر در شهر بادرود متولد شده و در چهار سال مدرسه آمادگی را در شهر بادرود و سال پنجم مدرسه ابتدایی فیاض خالد آباد و ششم را در مدرسه سپهر نطنز و پنچ سال دروره متوسطه را در مدرسه علمیه ومدرسه مروی و تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه شیراز و چهار سال در دانشگاه تهران بوده و فارغ التحصیل 1337 ـ38 از دانشکده پزشکی تهران با نظام پزشکی  2710واولین پزشک منطقه بادرود میباشد. بعد نامبرده برای ادامه تحصیلی برای دوره تخصصی کودکان و طب خانواده سفر نموده و مدرک بورد تخصصی خود را در امریکا دریافت نمود.

در سال 1357 مجددا برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته آلرژی و ایمونولوژی به امریکا سفر نمود و بعد از اتمام دوره فوق تخصص در دانشکده های پزشکی معتبر و بین المللی امریکا، تدریس را نیز شروع نمود و در ایالات ویرجینا مبادرت به تاسیس شش کلینیک آلرژی خصوصی نموده است. در ایران در بیمارستان پارس تهران و کلینیک آلرژی تهران خود را به عنوان یک بادرودی ایرانی خدمات پزشکی خود را در سطح گسترده ارائه داد.

طبابت ایشان در روزهای آخر هفته که در ایران حضور دارند در زادگاهشان ،بادرود همچنان ادامه دارد و دستانش برای پذیرایی از هر مهمان بابیمار و غیر بیمار گرم و پر زور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد