بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آغاز برداشت جو از بادرود

برداشت محصول جو از سطح 2000 هکتار از مزارع بادرود آغاز شد. 

 

بنا به گزارش مهندس مختاریانپور مسئول مرکز جهاد کشاورزی بادرود ،  کار برداشت محصول انواع جو از نیمه دوم اردیبهشت در مزارع بخش  بادرود  با تولید کل 8000 تن آغاز شد وی در ادامه اضافه کرد انواع کشت شده جو از ارقام نصرت و ریحان بوده که سازگاری مناسب و از عملکرد نسبتاً بالایی برخوردار است ، همچنین در زمان داشت با آفات و علفهای هرز مبارزه شده و نیز مشاوره های کارشناسی زراعت اجراء گردیده  است.

مسئول مرکز جهاد کشاورزی بادرود گفت : بدلیل تغییرات جوی داشت زراعت جو دچار باد زدگی شده و موجب کاهش عملکرد گردیده ، بخشی از برداشت محصول جو مصرف دامداریها میگردد و عمده آن با قیمت تضمینی توسط دولت از کشاورزان خریداری میگردد و جهت تعادل بازار و قیمت در وقت مناسب به بازار مصرف عرضه میگردد ، ایشان در پایان اضافه کرد کار برداشت محصول جو باعث اشتغالزایی بیش از 500 نفر کمباین دار ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی و نیروی روزمزد میگردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Admin چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://blackvpn.99k.org

سلام عزیز
میخواستم با وبلاگت تبادل لینک کنم
اگر مایلی من رو با نام " فروشگاه VPN " لینک کن و بعدش بهم خبر بده تا من هم لینکت کنم
منتظرت هستم...خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد