بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

مبارزه قویترین مردان کویر

  

پنجمین دوره مسابقات قوی ترین مردان کویر با شرکت 9 ورزشکار از شهرهای بادرود – کاشان – نطنز در محل سایت جشنواره پارک تخت پادشاه بادرود و با حضور پرورش رئیس هئیت پرورش اندام و پاور لیفتینگ استان اصفهان وسایر مسوولان محلی و همچنین استقبال گرم و پرشور جوانا ن و نوجوان تماشاچی  برگزار گردید .

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از باشگاههای پوریای ولی – المپیک بادرود و اندیشه نطنز و تختی ده آباد و ورزشکاری از کاشان حضور داشتند .

پنجمین دوره مسابقات قوی ترین مردان کویر بادرود طی دو مرحله مقدماتی و پایانی در 8 آیتم مختلف برگزار شد که درنهایت آقایان مرتضی عباسیان ( باشگاه پوریای ولی ) – سید محمد محمودی ( کاشان ) و سید علی مصطفوی (إباشگاه  المپیک ) مقام اول تا سوم را به دست آوردند و از سوی مسوولان برگزار کننده مسابقات جوایز نفیسی به آنان اهداء گردید .

خاطر نشان می شود قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده آقایان کریمیان  وجعفری از اصفهان بود که به خوبی از عهده آن برآمدند

در پایان مراسم آقای پرورش رئیس هئیت پرورش اندام اصفهان ضمن قدردانی از تماشاگران و مسوولان برگزار کننده به خصوص شهرداری و شورای شهر بادرود ؛ گفت شهر بادرود با داشتن جونان علاقمند به رشته های ورزشی به وی‍ژه ورزشهای قدرتی می تواند در آینده نزدیک با مساعدت مسوولان شهرستان و استان در میادین داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد . ایشان افزود انشا ء الله با همکاری مسوولان اجرایی شهر و تربیت بدنی بتوانیم مسابقه جایزه بزرگ قوی ترین مردان استان اصفهان را در منطقه بادرود برگزار کنیم . 

 

 

 

  

 

 

 

 

عکس از بادرود رسانه :http://www.basiratbad.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد