بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

معرفی امام جمعه جدید بادرود

 

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بادرود با حضور حجت الاسلام صالحیان رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان ، سلیمانی فرماندار نطنز ، نساجی بخشدار ؛ نیروی انتظامی و سپاه و  جمعی از مسوولان ادارات و ارگانهای دولتی و روحانیت منطقه و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه مرکز شهر بادرود برگزار گردید .

در ابتدای مراسم مهدی سلیمانی فرماندارشهرستان ضمن بیان گوشه هایی از اوصاف شخصیت اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی حجت الاسلام دهشیری امام جمعه سابق بادرود و اما جمعه کنونی شهرستان اردستان ؛ گفت نماز جمعه جزء برکات انقلاب اسلامی است و حضور پرشور مردم هر هفته در میعادگاه نماز جمعه از جمله برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آید. ایشان افزود  تریبون نماز جمعه را ؛ تریبون وحدت و انسجام بخشی بین همه آحاد ملت دانست و تصریح کردنماز جمعه پایگاه  جذب اقشار مختلف با حفظ گرایشات متنوع سیاسی و دعوت به وحدت و اجتماع مسلمین می باشد .فرماندار نطنز امام جمعه را محور همه فعالیت های اعتقادی ؛ سیاسی و مذهبی و فرهنگی در هر شهر و بخش دانست و گفت تمامی مسوولان اجرایی  وقضایی باید با هماهنگی خطیب جمعه در جهت رفع مشکلات مردم  و منطقه گام بردارند . علی نساجی بخشدار بادرود نیز ضمن تبریک به امام جمعه جدید ؛ به روحیه مردم کویری بادرود اشاراتی نمود و خواستار عنایت ویژه مسوولان در جهت حل مشکلات مردم  و همچنین بصیرت افزایی مسوولان و مردم در این برهه از زمان شد

در ادامه مراسم دهشیری امام جمعه سابق بادرود نیز به سه نکته پند آموز اخلاقی اشاره کرد و گفت اولا  اگر کسی تورا از کاری محروم کرد تو به او عطا و بخشش کن  ثانیا اگر عده ای با تو قطع رابطه کردند تو بر عکس آنان عمل کن و ثالثا اگر کسی به تو ظلم و ستم نمود تو بر وی ستم روا مدار .

خاطر نشان می شود  حجت الاسلام دهشیری در طی 10 سال فعالیت در جایگاه امامت جمعه بادرود  از مجوع 520 خطبه ، تعداد 465 خطبه را ایشان خوانده  وتعداد 45 خطبه دیگر را امام جمعه موقت در این مدت در نماز جمعه اقامه نموده ا ند

در خاتمه حجت الاسلام صالحیان رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان  ضمن بیان اینکه حاج آقا قاسمی جزء امامان جمعه باسابقه استان (1363) تا کنون بوده است ؛حکم ابلاغ ایشان  را برای مدت سه سال جهت مسوولیت امام جمعه شهربادرود قرائت نمود

 

  

منبع: بادرود رسانه

نظرات 2 + ارسال نظر
10 دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

شهدای آرمیده در طرق-طرقرود
به نام خداوند شهیدان وراستگویان

می دانیم که طَرقرود ،این نگین کویر وکوهستان، چه قبل ،چه درجریان وچه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،شهدای فراوانی به انقلاب وکشور اسلامی تقدیم نموده است که در نقاط مختلف کشور، خصوصا در طرق وتهران به خاک پاک سپرده شده اند.

هدف ازاین نوشته،،تنها طلب رحمت برای این عزیزان که خود فرزندان ورهروان صدیق امام حسین(ع) وعاشورا ومحرم هستند، نیست. که امید است درجوار رحمت واسعه حضرت حق آرمیده باشند.بلکه ،پیشنهادی دیگر ویاد آوری این نکته است که پس ازچندین سال از شهادت این ایثارگران ونمونه ها، ما یادواره ای برای آنان در طرق وتهران واصفهان برگزار نکرده ایم ،تا نه تنها یاد آنان چون خودشان زنده بماند (حتی از تعداد دقیق ومحل مزار آنان بی خبریم)؛باشد تا هنگامی که آثار آنها باقی است واهدافشان فراموش نشده است،این اطلاعات گردآوری ،حفظ وبه نمایش در آیدوالگوی ما ونسل های آینده باشد .

آثاری چون: وصیت نامه، تصاویر،خاطرات ،اشیای به جا مانده ،الگوهای اخلاقی و رفتاری آنان و... ؛بنابراین،در اینجا از تعدادی از این عزیزان جوان، که درگلزار شهدا وگورستیان طرق خفته اند، اسم می بریم وانتظار داریم که این فهرست کامل شود تا نام ومشخصات شهدا ،محل شهادت وغیره باز گو وانشاءالله یاد واره ای از ایشان ، درطرق رود و تهران واصفهان و....برگزار گردد ولااقل تصاویر وزندگی نامه و وصیت نامه آنها در کتابی گردآوری ومنتشر ودر اختیار مردم قرار گیرد:

شهید علی بابایی طرقی

شهید سیدحسین رفیعی طباطبایی

شهید علی سیف اللهی

شهید اصغر غفاری طرقی

شهید حمید علیرضایی

شهید علیرضا(حر )علیرضایی

شهید محمدرضا محمدیحیایی طرقی

شهیدعلی ابوفاضلی طرقی

شهیدحبیب اله سلمانی طرقی

شهید محمد اصغری گیوه چی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

باسمه تعال
ظاهرا حجت الاسلام قاسمی قبلا امام جمعه طرقرود نیز بوده اند.این طور نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد