بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

این جایگاه درشأن بادرود نیست

  

همیشه یکی از افتخارات شهر ما این بود که این دیار دارای 18 پمپ گاز سی ان جی می باشد وهیچ وسیله نقلیه ای در این شهر برای گاز در صف نمی ماند . اما با تأسف دو پمپ گاز پمپ بنزین فانوس کویر در بلوار حرم همیشه غیر قابل استفاده می باشند که علت آن نامعلوم است . پمپ سی ان جی اریسمان هم مدتی است که تعطیل شده وطبق اظهارات یک فرد آگاه بخش عظیمی از وسائل آن در حال جمع آوری وانتقال به پمپ سان آرا در اتوبان اصفهان به کاشان (به علت اینکه بهره بردار آن یک شخص می باشد) است .

اما پمپ بادرود به رغم نزدیک به دو سال از آغاز به کار با توجه به اینکه تحت پوشش شهرداری بادرود می باشد تنهاکار شهرداری در این مجموعه فقط نصب تابلو «جایگاه سی ان جی شهرداری بادرود »بوده است وبس..   

 

گرچه حتا در شهرهای همجوار راههای دسترسی به این جایگاهها برای رفاه حال همشهریان ورهگذران آسفالت می باشد اما جایگاه بادرود هنوز هم از جاده خاکی برخوردار است . نبود روشنائی کافی وعدم نصب تابلو در ورودی جایگاه خطرات بسیار زیادی را در شباهنگام در پی خواهد داشت وبا تأسف مثل همه امورات این منطقه باید حتمأ اتفاق تأسف باری بیافتد تا این جاده روشن شود.

در همه شهر ها در میادین وگذرها تابلو جایگاه سی ان جی برای راهنمای مسافران نصب می شود که در بادرود ما از ابتدا تا انتهای شهر آثاری از این تابلوهای راهنما برای مسافران وزائران وجود ندارد

حال نبود حتا یک متر فضای سبز ونبود آب سرد جایگاه پیش کش

نظرات 5 + ارسال نظر
همشهری چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ


با سلام
لطفا به آقای شهردار بفرمائید که یه کمی بیشتر جنبه انتقاد داشته باشه وضمنا این میز و صندلی به کسی وفا نکرده شما هم به تنهائی و با تبعیض نمی توانید مدینه فاضله بسازید
اگر می توانستید اول از خود شهرداری که به جرات می توانم بگویم بی بند و بار ترین اداره تو سراسر ایران می باشد شروع مکردید و نحوه برخورد با ارباب رجوع را به بعضی از تازه به دوران رسیده ها نشون می دادید.
و لطفا تو نظر سنجی حتما بگذارید تا خود شهردار بخواند و بداند که برای حفظ جایگاهشان به هر دری نزنه و به هر جناحی نچسبه

پاسخ:

بادرود: شاید بخشی از گفتمان جنابعالی در خصوص نحوه برخورد با ارباب رجوع در این ارگان ویا بی وفا بون میزهای اداری امروزی درست باشد اما بخشی دیگر از ان که فرمودید «بی بند وبار ترین اداره تو سراسر ایران» یه مقدار غیر منصفانه است
پایددار باشیدوبهروز

برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات معرفی شدند
برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و از آنها تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره فصلی مطبوعات عصر امروز چهارشنبه 29 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مطبوعاتی وی و جمعی از اهالی رسانه در محل سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

وزیر ارشاد در مراسم امروز از کتاب «بعد از خبر» که ویژه‌نامه نخستین دوره این جشنواره بود، رونمایی کرد و پس از آن بیانیه هیئت داوران جشنواره توسط محمود اکرامی‌فر دبیر آن قرائت شد.

در نخستین جشنواره فصلی مطبوعات حدود 85 هزار عنوان اثر که در بهار 90 در مطبوعات سراسر کشور منتشر شده است، در بخش‌های تیتر، سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، نقد، صفحه‌آرایی و کاریکاتور مورد داوری قرار گرفته‌اند که اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

در بخش نقد رضا اسماعیلی از روزنامه اطلاعات، سید علی تدوین صدوقی از روزنامه رسالت و رضا حیرانی از روزنامه فرهیختگان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش مقاله مصطفی انصافی از روزنامه ایران و عبدالرحیم اباذری از روزنامه جمهوری اسلامی به ترتیب اول و دوم و میثم هاشم‌خانی و سید محسن موسوی از روزنامه دنیای اقتصاد و محمدرضا مانی‌فر هم از روزنامه ملت ما مشترکاً سوم شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله مهدی محمدی از روزنامه کیهان و نیلوفر قدیری از روزنامه همشهری به ترتیب اول و دوم و سید علی میرفتاح و سیدعلی محقق از روزنامه‌های روزگار و ابتکار مشترکاً سوم شدند.

در بخش گفتگو مجتبی شریفی از روزنامه خبر ورزشی و رضا کربلایی از روزنامه همشهری اول و دوم و مجتبی احمدی و محسن جندقی از روزنامه‌های بانی فیلم و وطن امروز مشترکاً سوم شدند.

در بخش طرح و کاریکاتور حسین کشت‌کار از روزنامه جوان، شهرام رضایی از روزنامه جام جم و شهاب جعفرنژاد از روزنامه هفت صبح اول تا سوم شدند.

در بخش عکس اسحاق آقایی از روزنامه شرق و ابراهیم نوروزی از روزنامه ایران مشترکاً اول و سمیه سهیلی از روزنامه تهران امروز هم دوم شد. رتبه سوم این بخش مشترکاً به فرهاد رجبعلی از روزنامه مردمسالاری و جعفر نوجوان از روزنامه استقلال رسید.

در بخش تیتر روزنامه‌های جام جم مقام، قدس و روزگار اول تا سوم شدند.

در بخش صفحه‌آرایی روزنامه‌های همشهری، تهران امروز و سیاست روز اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش خبری روزنامه‌های شرق، جمهوری اسلامی و جهان صنعت اول تا سوم شدند.

در بخش برگزیدگان حوزه‌های محتوایی خاص هم روزنامه‌های ایران در حوزه جهاد اقتصادی، کیهان در حوزه بیداری اسلامی و رسالت در حوزه تهذیب رسانه به عنوان مطبوعات برتر معرفی شدند.

به رتبه‌های اول بخش‌های مختلف نخستین جشنواره فصلی مطبوعات مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه سفر به عمره مفرده، به رتبه‌های دوم مبلغ 700 هزار تومان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و به رتبه‌های سوم مبلغ 500 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد.

حمیدرضا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

باسلام امیدوارم به این معضل رسیدگی شود

امیر پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.am87.blogfa.com

سلام کو گوش شنوا بازم خوبه یکی مثل شما پیدا میشه که به این موضوعات توجه کنه

سید یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

بسمه تعالی
سلام علیکم
جناب آقای صولتیان بنده به شما بسیار اعتقاد دارم ولیکن شما درمورد مشکلات روستای ده آباد مطالبی نمی نویسید لذا از شما خواهشمند است درمورد مشکلات روستای ده آبد مطالبی بنویسید شاید شاید مسئولین دلشان برای ما سوخت یک سوال دارم از بخشدار امامزاده سوال نماید آیا روستای ده آباد را می داند کجاست

بادرود
-این وبلاگ از ابتدا تا کنون به بررسی مسائل شهر بادرود پرداخته وبس .
- روستای ده آباد بحمداله با پیشینه فرهنگی غنی دارای افرادی مستعد وفرهیخته است وتا جائی که ما اطلاع داریم دارای چند وبلاگ هم می باشند .که میتوان مشکلات را از آن طریق هم بررسی کرد.
-با همه این وجود چنانچه مسائلی قابل طرح میدانید بیان فرمائید تا بدان اشاره نمائیم.
-به جنابعالی پیشنهاد میکنم جهت طرح مشکلات روستا مسقیمأ به بخشدار مراجعه فرمائید. دفتر کار بخشدار بحمداله همیشه وبرروی همگان باز است ووی انسانی پیگیر در بررسی مشکلات منطقه می باشد
-از اینکه به ما سرزدید سپاسگزاریم،بهروز باشید وپایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد