بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آغاز ادامه عملیات احداث پل ورودی بادرود


 

با اعتبار 178 میلیون تومانی اداره کل راه وترابری استان اصفهان ، پس از 5 سال وقفه ادامه عملیات بازگشائی لاین خروچی بادرود به سمت اتوبان اصفهان -کاشان وبزرگراه تهران - بندر عباس آغاز شد . براساس پیگیریهای نماینده وقت مردم منطقه در مجلس واصرار هیئت رئیسه دور دوم شورای شهر بادرود در سال 1385 در نشستی که با حضور افراد فوق ومدیر کل راه وترابری استان برگزار گردید مقرر شد تا باتوجه به حضور میلیونی وسائط نقلیه در طول سال برای تشرف به زیارت حضرت آقاعلی عباس به جای یک پل زیر گذر هردو لاین اتصال ادامه بلوار استاد مطهری به بلوار انار بر اساس دو دهنه 15 متری طراحی واجراء گردد . که این طرح توسط اداره کل راه وترابری طراحی وپل لاین ورودی آن در آن سالها انجام گرفت واینک پس از گذشت 5 سال ادامه عملیات احداث این پلها توسط اداره کل راه وترابری استان اصفهان آغاز شده است

نظرات 4 + ارسال نظر
واقعیت سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

ازاینکه حقیقت را نوشتید و مثل وبلاگ بادرود رسانه و باداباد آنرا به نام........

روابط عمومی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http:// www.shahrdaribadrood.ir

اخبار جدید شهرداری

همشری دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ق.ظ

با سلام
میخواستم متذکر شوم آن درخت هایی که چندین سال داشتند و در تصویر نیز مشاهده میگردند تخریب گردید؟؟
کجایند انجمن حافظان محیط زیست ؟؟؟؟؟
غافل از هیچ دفاعی در مقابل این عمل!!!
متاسفم..........

منتقد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

با سلام
قبل از هر چیز باید از شما و اقای کاملی به جهت شفاف سازی اطلاعات این چنینی به مردم تشکر می کنم .
با نهایت تاسف از اینکه «حقیقت »دراین شهر مرده است شک نکنید . و این بار اول نیست که مسئولین این شهر از روند پیشرفت طبیعی طرحهای توسعه به نفع خودشان تمام میکنند و صفحات هفته نامه ها رو با عکسهایی از کلنگ زنی وافتتاح طرحهای این چنینی پر میکنند.
اگر جایی خودمونی بنشینیم میگوئیم که شهر ما در برابر بعضی از شهرها ۱۰۰ سال عقبه این نتیجه کوتاهی بعضی ازمسولین که قسمت اعظم وقتشان را صرف (بی صراحت بگویم) دروغگوئی ُبزرگ نمائی و خیال پردازی خودشان در جهت حفظ جایگاه و دادن اطلاعات غلط به مردم عزیزمان می کنندمی باشد.
بی پرده بگویم به چه قیمتی آقای شهردار کارهای روزمره شهرداری که کارمندان زحمتکش اونجا دارند هر روز انجام میدهند و شهردارهای قبلی هیچ اشاره ای به آن نداشتند و طرحهایی مثل این طرح و طرح های هتل آقا علی عباس که با همت زنجیره ای از مسئولین و شهروند برتر شدنتان و ... را انجام میدهید
اگر از نظر خودشان بزرگ است ولی از نظر مردم کلیشه ای است و جز پر شدن صفحات چیزی نیست.
به نظر بنده حقیر اگر مسولین یه کمی بیشتر به فکر مردم و به فکر جوانان منطقه باشند و در رفع مشکلاتشان یه کمی بیشتر دلسوزی کنند دیگر وقتی برای چنین بزرگ نما یی ها باقی نمی ماند وشهروند نمونه واقعی را خود مردم با بردن نام نیک از آن فردمشخص می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد