بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فردا جشن بزرگ انار است

انار10 

پنجمین جشن بزرگ انار ایران در بادرود-پنج شنبه 19 آبان - ساعت 7 بعدازظهر- پارک تخت پادشاه - تالار روباز جشنواره انار

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام مگه خبر نداری که جشن در سالن ورزشی برگزار میشه

درود اگه بارندگی بود تو ورزشگاه است در غیر این صورت سایت پارک تخت پادشاست

تنهایی در بادرود پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://tanhaydarbadrood.blogfa.com

سلام آقای صولتی و خسته نباشید .
من یه سوال از شما دارم .
آخه این جشنواره به چه دردی می خوره ؟ میدونین واسه چی این حرف رو می زنم ؟ چنتا دلیل دارم .
1 - من تو خیابون بودم که کنارم یک فرد غریبه ترمز زد . ماشین ایشون هم یک مرسدس بنز بود . از من پرسید هتل یا مهمانسرای این شهر کجاست ، باید چه جوابی بهشون میدادم . گفتم برن آقا علی عباس اونجا اتاق داره . ولی درست نیست اینهمه خرج کنن ولی یک مهمونسرا یا هتل در شهر ما نباشه .
2 - وقتی از خانم های شهر سوال کنی که امسال جشن جشنواره کجا برگذار می شه و چه ساعتیه ؟ هیچکدوم به طور دقیق نمی دونن . اطلاع رسانی به اهالی خیلی ضعیفه .
3 - من الان 3 ساعته تو اینترنتم که ببینم مراسم جشن کجا و کی و توسط چه افرادی برگذار می شه . ولی فقط از طریق سایت شما فهمیدم که 19 آبان جشن هستش حالا چه ساعتی و .... بماند .
منتظرم . لطفا به وبلاگ بنده هم سر بزنید و جواب این سوال ها رو در قسمت نظر ها بدین .
متشکرم

[ بدون نام ] جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

میخواستم بفهمم چراچندمهمان دعوت شده جشنواره اناردرخودجشنواره حضورنداشتن.
مثل پرویزپرستویی،سامان جلیلی و...

م م شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام جراازجشن مسخره انار چیزی ننوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفانظرتوبنویس<

تنهایی در بادرود شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://tanhaydarbadrood.blogfa.com

با درود و خسته نباشید .

آقای صولتیان به سوال بنده نه در وبلاگ و نه در وبلاگ خودتون جواب ندادین و ضمنا یکی از نظر های بنده رو نمایش ندادین .
شما رو یک فرد پر جرعت و شجاع می دونم .
و لطفا به عنوان یکی از اعضای شورا جواب سوالم رو بدین .
متشکرم .
منتظر شما در وبلاگم هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد