بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

پزشکانی که ترجیح دادند به تفریح بروند

در پستهای قبلی این پایگاه اسامی 130 نفر از پزشکان،دندانپزشکان ودانشجویان پزشکی منطقه درج گردید . عرض هم کردیم به پاس احترام به مقام علمی این همشهریان گرامی دعوتنامه ای با امضای عالیترین مقامات دولتی ومردمی بادرود(امام جمعه-نماینده مردم در مجلس –رئیس شبکه بهداشت ودرمان –رئیس شورا )برای تک تک پزشکان گرامی ارسال شد . در دعوتنامه از همه این مقامات عالیه دعوت بعمل آمده بود تا جهت افتتاح بیمارستان وهم اندیشی برای ادامه حیات این طفل نوپا شرکت فرمایند .از طریق وبلاگها وسایتهای محلی هم اطلاع رسانی شده بود . در سرسلسله این قشر خدوم دکتر حسنعلی محققی (اولین پزشک منطقه)با پوشش پزشکی در ابتدای جلسه حضور داشت. اما تأسف خوردم از اینکه تنها 7نفر از 130 نفر پزشک مدعو در این جلسه شرکت داشتند . ضمن سپاس از کسانی که متواضعانه در این جلسه شرکت کردند روی سخن با کسانی است که نیامدند. انتظار مردمی که شما در کوچه باغها ودبستانها ودبیرستانهایشان درس خوانده اید وپابه پای خاک پاک این سرزمین از خرسالی تا بزرگسالی ،شب را به روز وروز را به شب رسانه اید این بود که حداقل به زادگاه پدری وموطن مادریتان احترام میگذاشتید وسفر به شما ل وتفریحتان را به تعطیلاتی دیگر موکول میکردید ودر این نشست شرکت میکردید تا ادای دین خود را به اثبات میرساندید . همین وبس......

نظرات 9 + ارسال نظر
Akhtari یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://akhtaribadi.ir

با سلام شما در سایت اختری بادی لینک شدید لطفا مار را با نام " پایگاه خبری اختری بادی" لینک کنید
در غیر این صورت طی دو روز آینده در ساعت 7:48 لینک شما از سایت ما حذف می شود لطفا سریعا اقدام فرمایید

رامین یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

این از مرام و معرفتشونه - اکثرا چسبیدن به پول و مقام - پول و مقامم کاملا کورشون کرده-حال دکتر اصیلیان با ۳۰ سال سابقه تو شهر مهاباد مجتمع فرهنگی ورزشی زده و جمعه های آخر ماه رو میاد جهت مداوا پولشم صرف مجتمع میکنه حال بعضی دکترای ما انقد خودشونو میگیرن وقتی میری پیششون باهات بادرودی صحبت نمیکنن./

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام حرف شما منطقی نیس چون تجربه و تاریخ چیز دیگری رو نشون میده و باور کنید این دعوت ها صوری بوده چون اگر نخبگان وارد کار شوند بعضیها سمت و قدرتشان را در منطقه از دست میدهن و تصمیمات در شهر ما در یک خانه و حلقه خاص گرفته میشود نه با خرد جمعی

دوست دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
خیلی ناراحت شدم ازنظر(معترض)؟
اگه میدید که بچه هاچه جوری توتیغ آفتاب سایت روبرامردم! آماده میکردن همچین حرفی (زرزر)نمیزد.
جدا که آدم این نظراتو میخونه ازخودشم بدش میاد....
خسته نباشی ذبیح بادرودی

همشهری دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

مشکل این جاست که این پزشک های بادرودی حتی نمی خوان بگن اهل کجان ما چند سال پیش با یکی از این متخصص ها رفتیم سفر کربلا باور نمیکنی به زنش می گفت حق نداری چادر سرت کنی (توی کربلا ) اون وقت مردم دلشون می خواهد بیمارستان پیشرفت کنه

سیخونک سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.sikhoonak.com

سلام ذبی جان قضاوت یک طرفه ای رفته ای یکی از این عزیزان که باجناق بندس تو اون تاریخ پزشک آنکال بیمارستان مدرس تهران بود و علت عدم حضورشو من دیدم و حتی حدس میزنم دعوت نامه ای هم براشون ارسال نشده بود . متاسفانه باید به یه حقیقت تلخ اشاره کنم که بعضی به اصطلاح بزرگان آبادی نخبگی رو به پولدار بودن و خرج کردن میدونن یا اینکه ازکنار اون نفعی ببرند و به میز و پستشون آسیبی نرسه. تو این راهم همه چیز بهونه میشه علی الخصوص آبادی شهرمون.این بزرگان به این باور رسیدن که افراد خوشفکری هستند که تولید فکر میکنن و بقیه باید سرمایه و نیروی کارشون باشن و علاوه بر اینکه ریالی از جیب برای آرمانهای شهرمون خرج نمیکنن آقای دوربین تمامی افتتاحیه ها و صندلی ردیف جلو نشین همه همایشها و جشنان.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

ایول به استاد سیخونک . حرف دل ما بادیا رو زدی . همه ی این دعوتا فرمایشی بوده چون عملکرد اینا چیز دیگه ای رو نشون میده

محسن چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://mohsenasgarian.blogfa.com/

سلام جناب آقای صولتیان بادرودی...مختصری درباره این خبر برای آقای توتونچی فرستادم.
سلام آقای توتونچی عزیز،
در مورد حواشی به وجود آمده در مراسم افتتاح بیمارستان بادرود و عدم حضور بیشتر پزشکان محترم بادرودی در این مراسم و نیز سایر مراسم هایی که در قالب هم اندیشی و دعوت از نخبگان، تنها و بیشتر از این قشر زحمتکش و گرامی دعوت بعمل می آید، لازم دیدم برای شما دوست گرامی و نیز سایر وبلاگ نویس های محترم شهر عزیزم چند نکته ای را متذکر شوم (پیشاپیش لازم است از جسارت، بی ادبی و نیز قلم ناتوانم عذرخواهی کرده و امیدوار باشم که این حقیر را به بزرگواری خودتات ببخشید.):

1. متاسفانه از نظر شما و بسیاری دیگر از دوستان فقط این پزشکان محترم نخبه محسوب می شوند، این درحالی است که این قشر عزیز که البته دارای شان و منزلت بسیار بسیار بالا و قابل تقدیر و تعظیمی هستند، بیشتر از اینکه نخبه (در معنای واقعی کلمه) باشند، متخصص و صاحب فن اند. (فن درمان بیماری و نه آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم و جامعه!).
2. در مورد معنای دقیق کلمه نخبه و نخبگان باید گفت که؛ "در قرون هجدهم و نوزدهم میلادی، نخبه به گروه هایی از افراد جامعه که جایگاه یا مقام و منزلت سیاسی، اجتماعی و یا روحانی ویژه ای داشتند، یعنی کشیشان والامقام، ماموران عالی رتبه دیوانی، اشراف زادگان و فرماندهان نظامی اطلاق می شد. اما در سیر تطور واژه ای به مفهومی مبدل شد که از نظر معناشناسی تحولات معنایی وسیعی پیدا کرده است. در این معنا، لغت نخبگان به معنای بزرگان، صاحبان فکر، شخصیت و توانایی های وسیع فکری و سازماندهی می باشد. همچنین نخبگان به دو گروه کلی تقسیم می شوند: نخبگان فکری و نخبگان ابزاری. نخبگان ابزاری صاحب قدرت سیاسی و اقتصادی هستند و نخبگان فکری افرادی هستند که اندیشه، فکر، روش های بهینه، تئوری، آینده نگری و دوراندیشی تولید می کنند. اینان روش های عقلایی تحقق اهداف را مشخص می کنند. البته نخبه ابزاری می تواند در عرصه سیاست و یا نظام اقتصادی، از توانایی های فکری نیز برخوردار باشد."
3. با توجه به این تعریف علمی و کارشناسانه؛ اگرچه بسیاری از پزشکان محترم جزء نخبگان کشوری محسوب می شوند ولی واقعا نمی توان به صرف تحصیل در رشته پزشکی عنوان نخبه را برای همه آنها در نظر گرفت. اگرچه شما در مقام احترام مصادیق این مفهوم را مصادره به مطلوب نموده اید، اما شوربختانه در عمل هم رفتار، گفتار و عملکرد شما (ی نوعی البته) موجب گردیده که بسیاری از این عزیزان واقعا خود را نخبه تلقی کرده و از این رو خویش را صاحب نظر و کارشناس خبره در همه عرصه ها و زمینه های (حتی کاملا بی ربط و البته حساس برای منطه) بدانند. (اگر نبود چنین چیزی (تصور نابجایی) اکثر نمایندگان و کاندیداهای محترم مجلس در شهرما و حتی کل میهن عزیزمان از این قشر فرهیخته نبود!)
4. دوست عزیز، حقیر در سال های اخیر شاهد ان بوده ام که در اکثر شهرها مجمعی از فرهیختگان ان شهر با حضور دانشجویان و فرهیختگان برتر، صاحب منصبان سیاسی و نظامی و اداری، سرمایه داران، روحانیون بانفوذ و ... (حال تحت هر عنوانی) تشکیل شده که به مدیریت راهبردی و تدوین چشم انداز توسعه ای شهر و دیار خود مشغول بوده و به رفع امورات مردم می پردازند. (برای نمونه در شهر کاشان که خود شما از ثمرات ان برای عمران و افزایش سطح ثروت مردم شهر اطلاع کافی دارید). اما متاسفانه در شهر ما هنوز که هنوز است چنین جمعی بوجود نیامده است...آیا تابحال با خود اندیشیده اید که چرا؟! به نظر بنده در کنار خیل کثیر مشکلات (مالی، فرهنگی، عدم همراهی مسئولین و...) انچه که بیش از همه موجد ناکام ماندن تلاش های کم و بیش برخی از دوستان و شما (که از آن اطلاع نسبتا کاملی دارم) در این زمینه گردیده، همین نوع نگاه به نخبگان و فرهیختگان شهر و وجود تبعیض گسترده در این میان است. در شهر هستند کسانی که در سطوح بالای کشوری مشغول به خدمت هستند اما مدیر و مسئول و... نیستند، این افراد از آن جهت که می توانند بر روند سیاست گذاری های بوروکراتیک کشور و منطقه تاثیرگذار باشند، "نخبه" محسوب می شوند. همچنین هستند دوستان عزیزی که حتی عضو "بنیاد ملی نخبگان" کشور بوده و در مقام مشاور برای برخی از شخصیت های سطح بالای کشور در برخی از نهادهای حساس کشور (نظیر مجمع تشخیص مصلحت، نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح و ...) مشغول انجام وظیفه اند. آیا به نظر شما اینها کارایی بیشتری دارند یا...؟!
5. حال که به لطف خداوند و یاری همشهریان خوبمان، نماینده این دور مجلس شورای اسلامی در منطقه یک بادرودی اهل فکر و پیگیر است، از ایشان انتظار می رود که با ایجاد یک جمع فکری متشکل از جوانان نخبه و فرهیخته، به آسیب شناسی معضلات شهر و حتی کشور بپردازد، و با کار کارشناسی و حرفه ای تیمی در قالب طرح های پیشنهادی، در مجلس برای تبدیل شدن به قانون (در راستای کاستن از مشکلات مردم منطقه و...) تلاش نمایند. (واقعا جای یک اتاق فکر و حلقه مشاوران جوان در شهر و در اطراف نماینده محترم خالی است.)
در اخر لازم است که بار دیگر از زحمات شما و سایر وب نویس های شهرمان تشکر نمایم و آرزو نمایم که؛ مسئولین و همه ما ظرفیت نقدپذیری و اصلاح تدریجی را در خود پدید آوریم و به قول یکی از اساتید محترم علوم سیاسی؛ از فرهنگ واکنش های سریع به خویشتن داری، ارتقاء فرهنگی پیدا کرده و از رفتارها و کارهای کوتاه مدت به گستره دراز مدت، رشد فکری پیدا نماییم؛ و تضعیف، تخریب و انتقام را از فرهنگ سیاسی خود حذف و ایمان داشته باشیم که در دنیا هیچ چیزی به اندازه آموختن برای ساختن یک زندگی انسانی اهمیت ندارد.

به امید آبادانی و سرفرازی میهن و شهر عزیزمان
محسن.ع
28/04/1391

رامین عسگریان دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

با سلام
می خواستم به مسئولین سایت و پسرعموی عزیزم که کامنت نقادانه ای قرار دادند خسته نباشید عرض کنم/ دکتر عسگریان(متخصص پزشکی اجتماعی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد