بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آیا این است سهم نطنز از کمک به زلزله زدگان؟

لطفأ با  دقت بیشتر خبر زیر را بخوانید

سلطانی  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت : به منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله استان آذربایجان‌شرقی، مردم شهر نطنز  و بخش بادرود, با حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مبلغ 55 میلیون ریال کمک نقدی برای یاری رساندن به مصدومان وآسیب دیدگان و بازسازی مناطق زلزله‌زده اهداء کردند.

وی افزود: هم‌چنین مبلغ 11 میلیون ریال از کمک‌های نقدی مردمی توسط پایگاه‌های مستقر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح شهرستان نطنز برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شد که به حساب زلزله‌زدگان واریز شد.

وقتی این خبر را خواندم قبل از اینکه دلم به حال زلزله زدگان مظلومی که غالبأ زن وکودک هستند وزیر آوار معماری غیر مستحکم وپوشالی روستاهای هریس،ورزقان و اهر با دهان روزه جان بجانان تسلیم کردند ،بسوزد دلم به حال مردم شهرستانم سوخت . واقعأ آیا سهم این مردم فهیم این بود؟؟ آیا سهم شهرستان نطنز با آن همه ادعا و برو و بیا 6 میلیون و600 هزار تومان کمک به زلزله زدگان بوده است ؟

اگر جمعیت شهرستان 55 هزار نفر باشند،سهم هر شهرونددرکمک به زلزله زدگان، تنها 120 تومان ناقابل(شایدپول یک عدد آدامس) می شود.

مگر همین مردم نطنز وبادرود وشهرها وروستاهایش همان مردمانی نیستند که وقتی در حیطه جو هیاهوی عده ای هیاهو ساز قرار میگیرند رقم صدها میلیونی به حسینه ها و تکایا کمک میکنند تا نامشان را بر سردرب آن حک کنند و دستی به کمر گیرند ،بایستند و قیافه چاق کنند که ای خلق الله این منم که به این حسینیه کمک کردم ، کمک به اماکنی که با تأسف از 365 روز سال تنها 5 روز آن مورد استفاده قرار می گیرد ومابقی ایام خاک میخورد.

از همه مهمتر متعجبم که رئیس محترم هلال احمرنطنز چگونه به خود اجازه داد این خبر را رسانه ای کند؟؟؟

نطنزیها وبادرودیها بد نیست بدانید شهرستان تاریخی ما برروی گسل زلزله قرار دارد و در سال 1160 خورشیدی (231 سال پیش) یک بار همزمان با زلزله کاشان به لرزه در آمد وبرخی از مردمانش جان باختند والباقی هم مجبور به ترک دیار شدند(وجود دهها خانوار با فامیل «بادی» در محل امامزاده ابراهیم قم از بازماندگان زلزله 231 سال پیش بادرود هستند).

فکر کنید خدای ناخواسته چنین حادثه ای دوباره در دیار ما رخ دهد، آیا انتظار ما از مردم دیگر شهرها همان انتظاری است که ما در برابر زلزله زدگان آذربایجان شرقی انجام دادیم؟

در خاتمه اینکه با این مبلغ 6600 هزارتومان، مشکل حتا یک خانوار از هزاران خانوار آسیب دیده زلزله زده شرق کشور هم مرتفع نخواهد شد.کاش در عمل ثابت میکردیم سهم ما بیش از این است

نظرات 5 + ارسال نظر
آریافر چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.angur.ir

درود، اشاره خوبی کردید دوست عزیز، آفرین

بادرود چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

آره واقیعت همینه به خوب چیزی اشاره کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

arshia چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

مثل همیشه زیبا بود . مخصوصاً در مورد کمک مردم به حسینیه ها

خبرنگار پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام و عرض ادب به همه همشهریان عزیز
در خصوص مطلبی که در وبلاگ باداباد آقای ماهیان در مورد شرکت تعاونی فرهنگیان درج شده مطلب زیر را نوشتم که در معرض دید همگان قرار گیرد .
رسالت یک خبرنگار اطلاع رسانی و آگاهی مردم از یک رویداد و واقعیت می باشد . جمع آوری اطلاعات بر اساس تحقیق و پژوهش اولین قدم در تهیه گزارش یا یک خبر بوده که می توان از طریف پرسش و مصاحبه انجام گیرد نه بر اساس مشاهدات عینی. مشاهدات عینی معمولا در خبرهایی تاثیر دارد که رویداد یا حادثه از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار است ولی باز هم باید علت را جستو و جویا شد .
جناب آقای ماهیان ، خبرنگار محترم
اگه شما دوره ای گذرانده اید حتما در پایان دوره سوگندنامه ای بابت اینکه یک خبرنگار باید بدون هیچ غرض و عضو در جناح ، طیف یا گروهی باشد و باید بیطرفانه خبر را انعکاس دهد ؛ را حتما یاد کرده یا شنیده اید . پس بیطرفانه و شفافیت و عدم غرض ورزی در یک رویداد یا خبر باعث ارزش و صادق بودن خبر را میرساند . در طی هفته اخیر دو خبر از شرکت تعاونی فرهنگیان درج نموده اید که من با مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت تعاونی صحبت و مصاحبه کردم هیچگونه تناسبی با خبرهایی که شما درج کرده اید ، نداشته است . بنابراین خبرهای شما کذب محض بوده و این خبر به جامعه خبرنگاران توهین و جسارتی بزرگ می باشد و شما ننگی بر عرصه رسانه و اطلاع رسانی هستید و خواهید بود . ضمناً بهتر است قبل از هرگونه اطلاع رسانی ابتدا از موضوع آگاهی یابید سپس به نشر و شرح اخبار بپردازید . خبر کذب باعث شده تا یک خبرنگار وجهه خود را از دست داده و به دیگر خبرنگاران هم لطمه و آسیب جدی وارد نماید . مردم بادرود هوشیارتر و داناتر از آن هستند که در این شهری که خود همه از تمام واقعیت ها آگاه هستند با خبر کذب شما باعث شود تا وجهه و اعتبار این شرکت تعاونی و آن هم از جامعه فرهنگیان زیر سئوال برود . اگر خبر شما صدق است چرا دیگر خبرنگاران بادرودی این خبر را درج نکردند . بنابراین غرض ورزی و کینه توزی شما در این خبر واضح و آشکار است .
از طرف خبرنگاران بادرودی

mousa.b شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

babate etela resani khoubetoon mamnon amma jaye tasof dare ba in karashoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد