بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سرنوشت شوم جاده مرگ در پس ابهام


55 کیلومتر جاده یک بانده ای که امروزه متر به متر آن از خون یک بی گناهی که تاوان سهل انگاری و پشت گوش اندازی مسئولین وزارت راه وشهرسازی رنگین شده است ، کماکان قربانی میگیرد

شب گذشته با تأسف 4 نفر جوان بی گناه ومظلومی که در زیر چرخهای مرگ آسای یک دستگاه تریلی در حال سبقت عیر مجاز، در دم جان سپردند تا بازهم شاهد ناهمگونی تقسیمات اعتباری در جاده های کشور باشیم.

تا پایان سال 1386 بخشی از این جاده زیرکوبی وکار با سرعت تمام در حال انجام بود ،باراه نیافتن دکتر باغبانیان به مجلس وانتخاب نماینده جدید در آغاز سال 1387 به یکباره کار کاملأ تعطیل شد . در یک آمار رسمی از سوی اورژانس منطقه تنهادر سال 1389  تعداد 57 چراغ پدر ومادران این سرزمین به خاموشی گرائید. پس از کشته شدن مظلومانه دو همشهری اریسمانی در این جاده مخوف، استاندار ومدیر کل راه استان با طیب خاطر تمام از اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار وآغاز بکار جاده گفتند ونوشتند وحضار ساده دل هم صلوات محمدی از نای جان نثار مسئولین استان کردند . از ماجرای صلوات تاکنون 3 سال میگذرد. برخی مخالفت شرکت امیر کبیر مجری آزادراه کاشان –اصفهان را علت اصلی عدم آغاز دوبانده کردن این جاده می دانند. مدیر عامل  اظهار میدارد اگر جاده دوبانده شود رانندگان از اتوبان تردد نمی کنند وجیب حضرات شرکت امیر کبیر خالی می ماند (حتا به قیمت ریخته شدن خون بی گناهان). از 86 تاکنون چندین بار در رسانه ها از طرف نماینده پیشین مجلس ویا افراد مرتبط با سیستم اداری مرکز خبر اختصاص اعتبار وآغاز باند دوم را شنیده ایم اما افسوس از یک متر پیشرفت پروژه.

گرچه از بندر عباس تا ورودی بادرود دوبانده است  وجاده های در ایران که حتا یک صدم این جاده تردد ندارند دوبانده هستند اما بر ما معلوم نشد علت مخالفت با این پروژه چیست؟

اگر با پولی که اداره بیمه بابت دیه خون بخاک غلطیدگان در این جاده مرگ،پرداخت نموده،شاید در یک حساب سرانگشتی می شد بجای دو باند چهار باند جاده احداث کرد.

به هوش باشید اگر قربانیان دیشب این جاده از بستگان آقای وزیر محترم یا دولتمردان می بودند آیا واقعأ سکوت میکردند؟

آیا ناله طفل خردسالی که بر بالین جسد بی جان پدر ، از خردسالی گرد یتیمی را بر چهره نشانده به گوش وزیر محترم راه وشهرسازی می رسد؟؟

براستی شاید مسافر فردای این جاده من وتو باشیم وبستگانمان در حسرت یک سهل انگاری دیگر مسئولین و عدم پیگیری جدی مسئولین شهرستان.بر سر وسینه خویش کوبند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

آقای صولتیان از اینکه مسولین نسبت به این جاده کم لطفی می کنند قبول دارم و باید فکری اساسی کرد
اما ببینید یک طرحی در زمان آقای رفسنجانی مصوب شده در زمان خاتمی اجرا می شود مگر می شود با رفتن یک نفر طرح هم بدنبالش برود پس این چه قانونی می شود خواهشمندم منصف باشید و با تعصب نابجا خوراک غلط ندهید
حال اگر از مصوبه های زمان دکتر باغبانی که خداشفایش دهد انشاالله دسترسی دارید در اختیار نماینده فعلی قرار داده تا ایشان پی گیری نماید
متشکرم

دیماه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://http:/

ما بادرودی ها فقط و فقط عاشق شعار دادنیم کجاست نماینده ای صدای شعار اون کل منطقه رو گرفت -بگوشش برسونین به چه صورتی همشهریان خودمون دارن از بین میرند.چراکسی به داد جاده لعنتی نمیرسه -همه ی ما مسئول این حادثه ها هستم یه انسان با مسئولیت بیاد وفکری به حال این جاده بکنه..................ازخدامیخوام صبربه بازماندگان این مرحومین ومرحومین بعدی بده..فقط دعا کنین تا این جاده دوبانده نشده مردم باد وحومه تموم نشده باشن

کارمند سایپا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

باسلام "
یه کی هم به فکر کارمندان شرکت سایپا کاشانم باشید بالغ بر 300 نفر از کارگران اهل شهر بادرود وتابع هستن؟
اگه زبونم لال خدای نکرده تصادف بشه میدونی چه فاجعی میشه ؟؟؟
همه جوان ،همه از یه خانواده ، همه از یه طایفه ، یعنی کل بادرود؟؟؟؟

آقایان مسئول به خدا یه کاری بکنید تا حادثه ای هنوز رخ نداده؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد