بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آوای باد در تالار فرهنگ بادرود طنین انداز می شود

کنسرت گروه موسیقی ایرانی آوای باد در تالار فرهنگ در روزهای  22، 23 و 24 بهمن ماه

گروه موسیقی ایرانی آوای باد در روزهای بیست و دوم تا بیست و پنجم بهمن ماه در تالار فرهنگ شهر بادرود اصیل ترین نغمات موسیقی ایرانی را به گوش دوستداران خواهد رساند.

فرهاد حیدریان نوازنده تار و سه تار و سرپرست گروه آوای باد اعلام کرد: در پی درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز، به منظور آشنایی بیشتر همشهریان عزیز با موسیقی سنتی ایران، این گروه در بهمن ماه سال جاری در تالار فرهنگ برنامه خواهد داشت؛ در این زمینه همکاری مدیران و مجموعه محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز در خور تقدیر بوده و امید است بتوانیم با دلسوزی و مساعدت ایشان کنسرت های متعدد دیگری در ماه های آتی در این سالن برگزار نماییم.

فرهاد حیدریان افزود: این اجرا در واقع پیش اجرایی است از آنچه در نظر است در کنسرت های مهم این گروه در ماه های آتی اجرا گردند( درپی استقبال قابل توجه از اجرای گروه آوای باد در فرهنگسرای بهمن درسال گذشته، هم اکنون این گروه خود را برای برگزاری کنسرت در فرهنگسرای نیاوران و سپس سالن همایش های برج میلاد آماده می نماید؛ هماهنگی های لازم جهت برگزاری کنسرت در فرهنگسرای نیاوران نهایی شده و بزودی از طریق خبرگزاری ها اعلام می گردد)

اجرای تالار فرهنگ در دو قسمت و در مایه های اصفهان و ماهور خواهد بود. نوازندگان این کنسرت ابراهیم علی حسینی(ساز های کمانچه و ویلن)، سعید آقایی( نی)، مسعود صالح آبادی( تنبک وسازهای کوبه ای) و فرهاد حیدریان( تار و سه تار) بوده و خواننده اصلی آن نیز مسعود علی حسینی است.

وی خبر خوب خود را اینگونه تکمیل کرد: در بخشی از این اجرا آقای حسین علی حسینی نیز با صدای جاودانی و زیبای خود، شنوندگان را سیراب موسیقی ایران خواهد نمود.

اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه فروش بلیط این کنسرت بزودی انجام خواهد گردید. 


منبع: سایت رسمی بادرود

نظرات 3 + ارسال نظر
اطلاعیه فوری فروشگاه دریا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

به اطلاع کارمندان محترم بادرود و بخش امامزاده میرساند بمناسبت دهه مبارک فجر فروشگاه دریا از 12 لغایت 22 بهمن اجناس فروشگاه را تا سقف 500 هزار تومان بصورت اقساط در اختیار کارمندان محترم میگذارد. جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن 03624346438 تماس حاصل فرمایید. با تشکر.
ادرس : بادرود میدان اقبال روبروی کانون شهید فهمیده فروشگاه دریا.

فری مشکی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

هرجا رفتیم این فروشگاه دریا بود... بابا بسه دیگه

مسعود دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

لطفا در مورد تهیه بلیط هم راهنمایی بفرمایید.
کجا . کی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد