بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

فرزند آیه الله هاشمی رفسنجانی در بادرود


http://www.eshterakha.com/uploads/c096172_Picture_502.jpg
صبح دیروز ( شنبه ) محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه گودرز بیات مدیرکل طرح های عمرانی، فرید کمایی مدیرکل املاک و مستغلات عمرانی سازمان از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد واحد بادرود  بازدید نمودند .
 محمد رضا محققی  رئیس واحد بادرود  ضمن ارائه گزارشی از پروژه های عمرانی , مشکل عمده این واحد دانشگاهی  را نداشتن خوابگاه دانشجویی متمرکز برای دانشجویان  عنوان کرد و خواستار کمک مسوولان دانشگاه آزاد در ساخت وساز پروژه های عمرانی در این واحد شد  .
در ادامه معاون عمرانی دانشگاه  ضمن تشکر از کارکنان واحد بادرود ،  از آمادگی معاون عمرانی دانشگاه ازاد با کمک خیرین در ساخت وساز های عمرانی دانشگاه آزاد بادرود اعلام نمود.
مهندس محسن هاشمی بعد از این  جهت بازدید پروژه های عمرانی راهی دانشگاه ازاد واحد نطنز شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

چند وقتی است که وقت نوشتن مطلب در وبلاگ را ندارم و مدام پیگیر این مطلب هستم که چرا چراغ های ورودی شهر بادرود در اتوبان اصفهان -کاشان روشن نمی شوند؟

تاکنون سه بار شامگاه از کاشان تا اردستان و نطنز را طی کرده ام و نزدیک به هزار کیلومتر راه را پیموده ام تا لامپ های ورودی شهرهای نطنز،بادرود و کاشان و جاده ترانزیت اردستان را از نزدیک ببینم ولی هیچکدام مشکل خاموشی لامپ های بادرود را ندارند.

نه مشکل کمبود برق را دارند!

نه تحریم بر آنها اثر گذاشته!

نه اداره برق و اداره راه با هم مشکل دارند!

نه مسوول منطقه ای خود را مرخص از پیگیری نموده است!

حالا نمی دانم آیا نصب لامپ ها در ورودی بادرود ضرورت نداشته و اگر ضرورت داشته آیا توان روشن کردن آنها را نداریم؟ در حال حاضر نه روزها و هفته ها و ماه ها بلکه سال هاست که این لامپ ها خاموشند!

[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

آرزوی دیرینه مردم منطقه ابوزیدآباد به دست دکتر منصوری محقق شد

تاریخ : شنبه 12 بهمن1392



















روز جمعه برای مردم منطقه ابوزیدآباد روزی به یاد ماندی بود ،چرا که به همت وتلاش دکتر منصوری بودجه ای جذب شد که دراین وضعیت مالی کشور هیچ کس انتظارش را نداشت.به گفته دکتر منصوری طی جلسات وتماس های مکرر با دکتر صالحی ریاست محترم سازمان انرژی هسته ای کشور و معاونین محترم سازمان بخصوص مهندس زارعان این مهم محقق گردید. مراسم کلنگ زنی باند دوم جاده ابوزیدآباد کاشان و آران وبیدگل پس از نماز عبادی سیاسی جمعه باحضور مردم قدرشناس ابوزیدآباد ومسوولین کشوری و محلی ازجمله دکتر منصوری نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل ،مهندس زارعان ومهندس زعفرانی از معاونین سازمان انرژی هسته ای ،رییس سایت هسته ای شهید احمدی روشن ، مهندس جوهری معاون ترافیک و حمل و نقل استان اصفهان ،حجه الاسلام مفرح زاده امام جمعه ابوزیدآباد، آقای رضایی سرپرست فرمانداری آران وبیدگل ،بخشدار کویرات ،شهردار وشورای شهر ابوزیدآباد ،رییس شورای بخش کویرات ،شورا و دهیاران روستاهای بخش کویرات انجام گردید.در اثنای این مراسم دکتر منصوری از مهندس زارعان خواست تا با حمایت از این پروژه و اتمام و اتصال آن به کاشان مردم محروم بخش کورات را یاری نماید .در ادامه منصوری از مهندس زارعان خواست تا از نیروهای این بخش برای استخدام درسایت احمدی روشن استفاده نماید. مهندس زارعان نیز در سخنان کوتاهی از استقبال مردم ابوزیدآباد تشکر نمودند و پیگیری های دکتر منصوری در رابطه با این پروژه را ستودنی دانست .ایشان همچنین قول دادندتعدای از نیروهای مورد نیاز این سایت را ازاین منطقه تامین نمایند.پیش از این مراسم حجه الاسلام والمسلمین مفرح زاده امام جمعه ابوزیدآباد ازتلاش های دکتر منصوری در این رابطه تشکر نمودند.

[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ

کلینیک تخصصی

لینک بیمه دی بادرود











ایستگاه هوا شناسی بادرود در خواب زمستانی !!

یکبار دیگر نوشته باداباد را در خصوص ایستگاه هواشناسی مرور میکنیم . انتظار داشتیم در طی ماههای اخیر که بعضا شاهد بارش برف و باران در منطقه بادرود بودیم اندکی هم آمار و ارقام پیش بینی ها و میزان بارش را به نام بادرود می دیدیم ولی افسوس که هنوز این ایستگاه در خواب زمستانی به سر می برد و کسی هم نیست که قدمی بردارد !!

خواهشن بخاطر بچه های مظلوم درج شود یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

جناب اقای امینی به جای اینکه پرسنل اداره به صورت نوبتی راهی مجلس وشلمچه وجمکران و....بشید ذره ای به فکر دانش اموزان پایه ششم باشید چرا به دبیران اموزش لازم داده نشده چند یاعت ضمن خدمت فشرده مشکل را حل نمیکند دبیری که خودش از گام به گام جواب را حفظ کند از شما می پرسم تا چه حد روی دانش اموز می تواند تاثیر گذارباشد عاجزانه تقاضامندم پیگیری کنید بخدا ثوابش از هر انچه که فکرش می کنید بالاتر است اقای صولتیان ازتون تقاضا دارم نظرم رو درج کنید چون در منطقه حدود 400 دانش اموز ششم وجود دارد که راحت این سرمایه ها در حال هدر رفتن است .با تشکر

خاک بر سر9999 دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

باز هم به شما جناب اقای محققی رییس دانشگاه وجناب آقای بخشدار بلکه امثال شما فکری به حال این منطقه واسه پیشرفت داشته باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد